Arjen Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Bewerkt: 3 januari 2008 door Arjen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Ik heb hem eventjes gevolgd, en de outcome mag er wezen. Mooi resultaat, mijn outcome zie je hieronder. KUTGW. Edit@hieronder: Ik zie het verschil ook, ik heb hem eventjes overnieuw gedaan en dit is wel het juiste resultaat: Bewerkt: 3 januari 2008 door Donwell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Shit, ik wist dat ik iets vergeten was. Ga naar het tabblad Gradient Overlay en vink 'Reverse' even aan. Dan klopt ie beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Ik heb het ook even geprobeerd al vind ik hem niet helemaal gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Ik heb het ook even geprobeerd al vind ik hem niet helemaal gelukt. Ik denk dat hij niet is gelukt omdat je achergrond net iets te druk is. Verder wel een handige tut. Mijn outcome zal ik zo even maken en posten. Bewerkt: 3 januari 2008 door Rullez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Mijn outcome: PS: De . van 'F.' staat er niet omdat bij dit font de . 'niks' is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Ik heb het ook even geprobeerd al vind ik hem niet helemaal gelukt. Je kan beter je reflectielayer een paar tikjes omhoog doen zodat hij de originele layer aan de onderkant aanraakt waardoor de reflectie wat realistischer lijkt. Verder kan je nog proberen de Opacity wat hoger te zetten, zodat je de reflectie beter ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Zoals ik had beloofd. Hier is mijn outcome. Ik heb wel een paar stappen over geslagen. Maar ik vond hem zo op z'n mooist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2008 Ik heb ook gauw eentje gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 Mooie tut! Hier zocht ik heel lang geleden al naar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.