_niickk Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 beste leden,, vraagje ik ben nu bezig met GTI installeren, en mijn vraagje is: Kun je door het her installeren van GTA weer gewoon de normale GTA terug krijgen??? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 beste leden,,vraagje ik ben nu bezig met GTI installeren, en mijn vraagje is: Kun je door het her installeren van GTA weer gewoon de normale GTA terug krijgen??? Ja, als je GTA opnieuw instaleert zullen alle bestanden overschreven worden. Hierdoor krijg je weer de normale SA terug. Reageren
_niickk Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 beste leden,,vraagje ik ben nu bezig met GTI installeren, en mijn vraagje is: Kun je door het her installeren van GTA weer gewoon de normale GTA terug krijgen??? Ja, als je GTA opnieuw instaleert zullen alle bestanden overschreven worden. Hierdoor krijg je weer de normale SA terug. dankje, nog een vraagje: Ik benn u bezg met de map cleaner, maar hij werkt niet? er staat ' invalid pointer ...' en blijft dan hangen.. wAT NU?? Reageren
K.O. Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Heb je versie 1 of 2 van GTA SA? MapCleaner en mods werken alleen met versie 1, dus als je v2 hebt moet je even downgraden met deze patch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.