Sjorszzz Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Ik vroeg me af of het mogelijk is om je PC automatich uit te laten gaan na zoveel minuten of uren? Net als bij een TV een sleeptime of sluimertijd. Zodat je een tijd kan instellen en als die tijd om is gaat je PC automatich uit. Alvast bedankt. Reageren
Arthis Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) bureaublad -> rechtermuisknop -> scherm beveiliging -> energie -> hier kan je wat dingen aanpassen zoals na hoelang het beeldscherm moet worden uitgeschakeld, na hoelang stand-by en de slaapstand moet worden geactiveerd, maar volgens mij is het niet mogelijk om de computer na een bepaalde tijd uit te schakelen. Bewerkt: 3 januari 2008 door m.r.gido Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Dit is wel mogelijk, en dat is hier te vinden. Veel plezier ermee! PS: Lees laatste post ook even door, daar is een toevoeging gepost. Bewerkt: 3 januari 2008 door Donald F. Duck Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Bedankt voor de info maar dit lukt niet bij mij want ik heb windows vista dit was ik er vergeten bij te zeggen. Dus het zal vast wel via een andere manier mogelijk zijn. Maar hoe??? Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Als je de computer na bijvoorbeeld 1 uur zonder iets te doen in de slaapstand wilt zetten, druk je bij Windows Vista met de rechtermuisknop op het bureaublad > Aan persoonlijke voorkeur aanpassen > Schermbeveiliging > Energie-instellingen wijzigen... > Wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat. Nu kan je aangeven na hoeveel tijd het beeldscherm uit gaat en daaronder wanneer de computer in slaapstand gaat. Klik vervolgens op Wijzigingen opslaan. Succes! Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Bedankt voor de info maar dit lukt niet bij mij want ik heb windows vista dit was ik er vergeten bij te zeggen. Dus het zal vast wel via een andere manier mogelijk zijn. Maar hoe??? Met Windows Vista is het helemaal hetzelfde. Ik snap dus niet waarom het jou niet lukt. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Omdat ik die optie die je geeft niet en nergen zie staan via nieuw-->..... Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Misschien omdat hij een Engelse windows versie heeft. In het Nederlands is dit 'Snelkoppeling'. Ik heb even een plaatje gemaakt: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.