Fiegel5 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Nou mensen ik denk ik zal het maar hier vragen . Ik heb gewoon kabel internet ik wou weten of het moggelijk is om online te spelen. En heeft dat kosten verder, en zijn er veel mensen online? Reageren
BinkieNet Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Nou mensen ik denk ik zal het maar hier vragen . Ik heb gewoon kabel internet ik wou weten of het moggelijk is om online te spelen. En heeft dat kosten verder, en zijn er veel mensen online? Welke PS2 heb je? Ik heb de smalle en daar kan het sowieso (ingebouwd) bij die andere kan het ook, maar daar moet je dingen bij kopen! Als je een smalle hebt moet je er een kabel indoen welke naar bijv. de computer loopt en spelen maar Hoeveel er zijn ligt aan het spel.. ik speel veel Socom 3, en daar zijn nog steeds altijd veel mensen Edit: ik geloof trouwens dat je nog wel op Playstation.nl een ding moet aanvragen om het erop te zetten.. Bewerkt: 3 januari 2008 door BinkieNet Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Je moet alleen de internetkabel aansluiten op je ps2 al heb je een ps2 Slimline. Voor de grote ps2 heb je een Network Adaptor nodig. Het kost niks om online te spelen en het is super leuk! Link naar de adaptor: Klik hier Edit: Ik speel veel battlefield 2 modern combat online, een echte aanrader Bewerkt: 3 januari 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Maar ik heb de slim en lite natuurlijk, maar is het dan mogelijk om gewoon alleen internet in te doen en dan kan ik spelen of niet? Reageren
Rullez Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Nou mensen ik denk ik zal het maar hier vragen . Ik heb gewoon kabel internet ik wou weten of het moggelijk is om online te spelen. En heeft dat kosten verder, en zijn er veel mensen online? Welke PS2 heb je? Ik heb de smalle en daar kan het sowieso (ingebouwd) bij die andere kan het ook, maar daar moet je dingen bij kopen! Als je een smalle hebt moet je er een kabel indoen welke naar bijv. de computer loopt en spelen maar Hoeveel er zijn ligt aan het spel.. ik speel veel Socom 3, en daar zijn nog steeds altijd veel mensen Edit: ik geloof trouwens dat je nog wel op Playstation.nl een ding moet aanvragen om het erop te zetten.. Wat hij bedoelt is met die kabel. Die je normaal in je PC zou doen om te internetten. Die doe je dan in je PS2. Maar ik heb de slim en lite natuurlijk, maar is het dan mogelijk om gewoon alleen internet in te doen en dan kan ik spelen of niet? Bij de dikke versie is het niet mogelijk op de intenret kabel er direct in te doen. Daarom moet je een adapter kopen. En daarin gaat dan het internet kabel. Nou zei jij net dat jij de Slimmline had. Dus hoef je er niks bij te kopen. Je kan je gewoon zo het stekkertje erin te pluggen. Een spel op te starten met online ondersteuning. Wat dingen instellen. En je kan online spelen. Veel plezier met het online gamen. BTW jij voreg nog of er veel mensen online zijn. Ik denk dat dit erg verschillend zal zijn, wnat je heb toppers. En zeer slechte spellen. Ongetwijfeld zullen er nog veel mensen zijn die nog een PS2 in hun huis hebben staan. Dus ik zou zeggen koop een paar goeden spellen met online ondersteuning. En dan kan ik je verzekeren dat er zeker nog wel wat mensen online zullen zijn. Bewerkt: 3 januari 2008 door Rullez Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Nou mensen ik denk ik zal het maar hier vragen . Ik heb gewoon kabel internet ik wou weten of het moggelijk is om online te spelen. En heeft dat kosten verder, en zijn er veel mensen online? Welke PS2 heb je? Ik heb de smalle en daar kan het sowieso (ingebouwd) bij die andere kan het ook, maar daar moet je dingen bij kopen! Als je een smalle hebt moet je er een kabel indoen welke naar bijv. de computer loopt en spelen maar Hoeveel er zijn ligt aan het spel.. ik speel veel Socom 3, en daar zijn nog steeds altijd veel mensen Edit: ik geloof trouwens dat je nog wel op Playstation.nl een ding moet aanvragen om het erop te zetten.. Wat hij bedoelt is met die kabel. Die je normaal in je PC zou doen om te internetten. Die doe je dan in je PS2. Maar ik heb de slim en lite natuurlijk, maar is het dan mogelijk om gewoon alleen internet in te doen en dan kan ik spelen of niet? Bij de dikke versie is het niet mogelijk op de intenret kabel er direct in te doen. Daarom moet je een adapter kopen. En daarin gaat dan het internet kabel. Nou zei jij net dat jij de Slimmline had. Dus hoef je er niks bij te kopen. Je kan je gewoon zo het stekkertje erin te pluggen. Een spel op te starten met online ondersteuning. Wat dingen instellen. En je kan online spelen. Veel plezier met het online gamen. BTW jij voreg nog of er veel mensen online zijn. Ik denk dat dit erg verschillend zal zijn, wnat je heb toppers. En zeer slechte spellen. Ongetwijfeld zullen er nog veel mensen zijn die nog een PS2 in hun huis hebben staan. Dus ik zou zeggen koop een paar goeden spellen met online ondersteuning. En dan kan ik je verzekeren dat er zeker nog wel wat mensen online zullen zijn. Nu vertel ik heb; ssX Sims2 Sims From russaia wth love (007) nightfire (007) Golden eye jakX Meddal of honor risingsun LA rusch GTA sa Everyting or noting (007) Broders in arms harry potter 4 call of the durrt 2 maar als je een goedkoop leuk spel weet dan hoor ik het graag Bewerkt: 3 januari 2008 door fiegel5 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Zoals ik al eerder zij is Battlefield 2 Modern Combat een echte aanrader! Hij komt nu ook voor de Xbox 360, goed nieuws dus voor de echte gamers.. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Zoals ik al eerder zij is Battlefield 2 Modern Combat een echte aanrader!Hij komt nu ook voor de Xbox 360, goed nieuws dus voor de echte gamers.. Ja maar wat kost die, en van dat lijstje zal het ergens druk zijn? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 Ik heb nu een internet kabel in mijn slimie geplugt. En dan maak een accout aan, maar dan vraagt hij om iets. Ik heb het gewoon via internet niet in mij pc ofzo. Wat moet ik doen? Reageren
mixie100 Geplaatst: 9 februari 2008 Rapport Geplaatst: 9 februari 2008 Wat vraagt hij ik heb het ook gedaan en speel nu al bijn een maand online Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 Wat vraagt hij ik heb het ook gedaan en speel nu al bijn een maand online Hij vraagt om een adapter. Maar ik wel mijn internet gewoon verbonden met zon kastje, niet van mijn pc naar playstation maar dat moet niet uitmaken ofwel? Reageren
mixie100 Geplaatst: 14 februari 2008 Rapport Geplaatst: 14 februari 2008 (bewerkt) Niet dat ik weet heb je een kabel uit dat "kastje" moeten halen Is het al gelukt zo niet koop battlefield 2 Modern combat 15 euro bij Eplaza en start online modus op dan account maken 1. DNAS AUtomatisch vinden aan 2. IP adres automatisch zoekn aan 3. geef een naam voor je internet bijvoorbeeld: internet verbinding Bewerkt: 22 februari 2008 door mixie100 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.