Jump to content

server menu

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi allemaal,

ik heb 2 vragen:

1. waar kan ik een goed werkende /bank commands vinden? ik vond wel een mindere versie maar dat werkt niet :( weet iemand een goede?

2. ik heb veel commands op mijn server, maar hoe zet ik die in een menu? (bv. /commands) ????

Kan iemand mij helpen??

Alvast bedankt,

Twinsen :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
1. waar kan ik een goed werkende /bank commands vinden? ik vond wel een mindere versie maar dat werkt niet :( weet iemand een goede?

2. ik heb veel commands op mijn server, maar hoe zet ik die in een menu? (bv. /commands) ????

Vraag 1 is eigenlijk best moeilijk te beantwoorden, omdat wij niet kunnen weten wat jij nou precies goed vindt, en wat niet. Ik zou zelf kijken op het SA-mp forum in het Scripting forum, of in het Script-showroom subforum. Ikzelf kom eigenlijk geen losse bankscripts nog tegen, maar enkel bankscripts die in een ander filterscript zitten. Hier staat wel een script trouwens :)

Vraag 2 is vrij simpel, als jij een menu wilt hebben kan je het gewoon als tekst doen, in het tekstvak. Je maakt dan een commando:

if (strcmp("/cmds", cmdtext, true)== 0){
SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,"Mijn commandos");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,"General>> /cmds /kill");
return 1;
}

Voorwaarde is dat je 'COLOR_YELLOW' en 'COLOR_BLUE' hebt gedefiniëerd bovenaan je code met:

#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA

#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA

Als je een handeling wilt uitvoeren kan je in Sandra's tutorial kijken, waarin alles heel duidelijk wordt beschreven.

Veel plezier,

VWOer

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Vraag 1 is eigenlijk best moeilijk te beantwoorden, omdat wij niet kunnen weten wat jij nou precies goed vindt, en wat niet. Ik zou zelf kijken op het SA-mp forum in het Scripting forum, of in het Script-showroom subforum. Ikzelf kom eigenlijk geen losse bankscripts nog tegen, maar enkel bankscripts die in een ander filterscript zitten. Hier staat wel een script trouwens :)

Vraag 2 is vrij simpel, als jij een menu wilt hebben kan je het gewoon als tekst doen, in het tekstvak. Je maakt dan een commando:

if (strcmp("/cmds", cmdtext, true)== 0){
SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,"Mijn commandos");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,"General>> /cmds /kill");
return 1;
}

Voorwaarde is dat je 'COLOR_YELLOW' en 'COLOR_BLUE' hebt gedefiniëerd bovenaan je code met:

#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA

#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA

Als je een handeling wilt uitvoeren kan je in Sandra's tutorial kijken, waarin alles heel duidelijk wordt beschreven.

Veel plezier,

VWOer

dank je wel VWOer ik ga er meteen aan werken :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nog wel een bank systeem voor je met een bank in LV, LS, 2x in SF, 1x ergens boven LS (middle of nowhere)

1x in de desert

Ik kan hem in nederlands of engelse uitvoeren geven.

PM me maar als je intressen hebt..

Bewerkt: door Danny_k
Geplaatst:

Danny_k zei: ''Ik heb nog wel een bank systeem voor je met een bank in LV, LS, 2x in SF, 1x ergens boven LS (middle of nowhere)

1x in de desert

Ik kan hem in nederlands of engelse uitvoeren geven.

PM me maar als je intressen hebt.. ''

Thx :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...