grovestr Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 hey iedereen ik heb een vraag ik heb wat gedownload en ik wil dit graag op mijn ps2 zetten het is 100% van uitspelen GTA san andreas zouw je een beetje uitleg willen geven ik het het nergen alvast bedankt Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Als je een savegame bedoelt moet je dit via Action Replay doen verder weet ik er niet zo veel van maar ik zoek wel wat voor je op ! Reageren
grovestr Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Als je een savegame bedoelt moet je dit via Action Replay doen verder weet ik er niet zo veel van maar ik zoek wel wat voor je op ! ja het is een savegame Reageren
Preddy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 In het SaveGame Aanvraag PS2 in het San Andreas Savegame aanvraag forum kan je lezen hoe je een savegame op de PS2 kan zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.