Hackman Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) hoi k'heb snel een gemaakt, ik vind hem zelf wel mooi maar ik wil graag jullie mening en tips weten! het onderwerp lijkt me duidelijk, hij komt uit GTA VC EDIT:op ware grootte lijkt hij veel mooier! EDIT:ik zet er een met lance bij Bewerkt: 3 januari 2008 door hackman Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Hier heeft volgens mij niet veel tijd ingestoken.. Maarja, omdat je beginner bent is het redelijk goed. Reageren
Hackman Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Hier heeft volgens mij niet veel tijd ingestoken..Maarja, omdat je beginner bent is het redelijk goed. Veel tijd zat er ook niet in maar ik heb het allemaal met paint moeten doen meer programmas heb ik niet in huis PS: graag ook nog een cijfer Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Hier heeft volgens mij niet veel tijd ingestoken..Maarja, omdat je beginner bent is het redelijk goed. Veel tijd zat er ook niet in maar ik heb het allemaal met paint moeten doen meer programmas heb ik niet in huis PS: graag ook nog een cijfer Misschien had je beter Lance Vance er bij kunnen zetten.. Aangezien dat de echte Vance Crime Family is. Cijfer: 5/10 voor een beginner Misschien is Photoshop wel wat voor jou: Klik hier Reageren
Hackman Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) dat is shareware dus is het tijdelijk daarna moet je het vast en zeker kopen of niet? wel bedankt voor de link EDIT: dat is cs ofzo ik hoorde ze ook nog praten over cs2 en 3? Bewerkt: 3 januari 2008 door hackman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.