GTA-The-Best Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 hoi ik heb firmware 3.60 op mijn psp en ik wil met traangas kunnen gooien in gta lcs maar ik wil geen cheatdevice op me psp dus wie heeft er een savegame met traangas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Dan zal het niet gaan hé? Bewerkt: 4 januari 2008 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Nee, dat zal helaas niet gaan. De enige manier is de Savegame van CheatDevice gebruiken of een code maken zodat hij ergens spawnt. Maar daarvoor heb je ook CheatDevice nodig. Helaas, het zal dus niet gaan.. ik weet nog geen eens of het met cheatdivice lukt!Dat gaat dus wel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 er is een safegame bij de downloads en dan heb je een luchtvoertuig in de garage en speciale wapens zoals teargas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-The-Best Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 er is een safegame bij de downloads en dan heb je een luchtvoertuig in de garage en speciale wapens zoals teargas heb je informatie waar die savegame te downloaden is ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 er is een safegame bij de downloads en dan heb je een luchtvoertuig in de garage en speciale wapens zoals teargas heb je informatie waar die savegame te downloaden is ? Een savegame waar bijna alle luchtvoertuigen in de garages staan vind je >>hier<<. veel plezier met je savegame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stino10 Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 ik wil ff weten hoe je nou precies traangas krijgt want ik snap het nog niet echt greeeeetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 ik wil ff weten hoe je nou precies traangas krijgt want ik snap het nog niet echtgreeeeetz Allereerst zul je ons moeten vertellen waar je Liberty City Stories op speelt, een PlayStation 2, of Portable. Wanneer je op de PSP speel kun je op de vetgedrukte link in de post boven je drukken en een savegame downloaden. Deze zet je vervolgens op je memory stick zodat je hem kunt spelen in het spel zelf. In deze savegames zitten speciale voertuigen, en als we Claud mogen geloven, ook de Teargas Granaat. Verwacht er overigens niet heel veel van, het is niet echt goed uitgewerkt en je spel kan een beetje gaan laggen als gevolg van de rook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 Ik heb de Hunter Savegame gedownload en daar zat toevallig traangas bij. En je kan me betrouwen. Alleen stelt het niet zoveel voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.