Jump to content

Reclame vraagje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo mensen ik heb een eigen website alleen die staat al 2 jaar lang online !

Want alles moet nog voor elkaar.

Hoe kan ik het beste reclame maken via mijn site ik zou graag meer informatie over Google Adsene willen weten.

En hoe je het beste medewerkers voor je site kan krijgen.

:tu: Bedankt.

Bewerkt: door fuffie
Geplaatst:
Hallo mensen ik heb een eigen website alleen die staat al 2 jaar lang online !

Want alles moet nog voor elkaar.

Hoe kan ik het beste reclame maken via mijn site ik zou graag meer informatie over Google Adsene willen weten.

En hoe je het beste medewerkers voor je site kan krijgen.

:tu: Bedankt.

Je vraag het het beste gewoon aan mensen die je goed kent zodat je weet dat ze er wel volledig mee achter staan. Reclame zet je gewoon op je site je spreekt dit af met andere sites en je zet dan bijvoorbeeld een afbeelding met een link op op jouw site en zij voor jouw. Google Adds is heel simpel, klik hier voor alle info over Google Addsense. Voor kleine sites is het wel niet handig want dan brengt het echt niet veel op. En als je bedoelt dat je zelf in Google Addsense wilt staan dan moet je bij Google Adwords zijn.

Ik hoop dat dat je vraag beantwoordt want die was niet helemaal duidelijk te verstaan voor een Belg van slechte wil zoals mij :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...