Fuffie Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Hallo mensen ik heb een eigen website alleen die staat al 2 jaar lang online ! Want alles moet nog voor elkaar. Hoe kan ik het beste reclame maken via mijn site ik zou graag meer informatie over Google Adsene willen weten. En hoe je het beste medewerkers voor je site kan krijgen. Bedankt. Bewerkt: 3 januari 2008 door fuffie Reageren
Argon Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Hallo mensen ik heb een eigen website alleen die staat al 2 jaar lang online !Want alles moet nog voor elkaar. Hoe kan ik het beste reclame maken via mijn site ik zou graag meer informatie over Google Adsene willen weten. En hoe je het beste medewerkers voor je site kan krijgen. Bedankt. Je vraag het het beste gewoon aan mensen die je goed kent zodat je weet dat ze er wel volledig mee achter staan. Reclame zet je gewoon op je site je spreekt dit af met andere sites en je zet dan bijvoorbeeld een afbeelding met een link op op jouw site en zij voor jouw. Google Adds is heel simpel, klik hier voor alle info over Google Addsense. Voor kleine sites is het wel niet handig want dan brengt het echt niet veel op. En als je bedoelt dat je zelf in Google Addsense wilt staan dan moet je bij Google Adwords zijn. Ik hoop dat dat je vraag beantwoordt want die was niet helemaal duidelijk te verstaan voor een Belg van slechte wil zoals mij Reageren
Fuffie Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Alles is goed te verstaan (lezen) hoor ! Bedankt voor de informatie ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.