Da Phoenix Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Wat vinden jullie van Bone Thugs N Harmony. Ik vind ze goede rappers. Ze hebben een goede snelle flow maar kunnen ook heel goed rustig zingen. Ik vind Crossroads hun beste nummer Wat vind je van Krayzie Bone, Layzie Bone, Wish Bone & Flesh N Bone Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Titel is verkeerd, het is Harmony Zelf vind ik het een van de beste rapgroepen ooit! Vooral I Tried ft. Akon en Foe Tha Love Of Money ft. Eazy-E vind ik goed! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Titel is verkeerd, het is Harmony Zelf vind ik het een van de beste rapgroepen ooit! Vooral I Tried ft. Akon en Foe Tha Love Of Money ft. Eazy-E vind ik goed! Tja ik zag het... Ik de post staat het wel goed. ik ben alleen gewend money te typen maarja. kan een vriendelijke mod dat ff veranderen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.