G-umit-G Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 wie kan een schone gta3.img file opsturen? de reden van me andere topic kan ook zijn dat ik mods heb gebreukt op me andere pc en dat hij de gta3.img file heeft overgeschreven. Dat is ook soms het probleem dat gta niet opstart. Danku Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 wie kan een schone gta3.img file opsturen?de reden van me andere topic kan ook zijn dat ik mods heb gebreukt op me andere pc en dat hij de gta3.img file heeft overgeschreven. Dat is ook soms het probleem dat gta niet opstart. Danku Je moet gewoon je SA opnieuw instaleren. Dan wordt de gta3.img overschreven met de orginele. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Inderdaad, even opnieuw installeren is de oplossing. Dat bestand is veels te groot om hier te uploaden, bijna een gigabyte. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.