Jump to content

2 Garage problemen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb 2 garage problemen.

Het 1e probleem is de Doherty garage. Ik heb hier 3 gepimpte auto's staan, elke keer als ik de garage wil openen lukt dat niet. Hij blijft gewoon dicht, als ik er ongeveer 15 keer naar toe loop gaat hij soms nog wel open. De garage is niet vol, heb in het savespel geen cheats gebruikt en heb ook niet gemod. Ik heb het spel namelijk voor de PS2.

Het 2e probleem is de Garage in the Jonshon House. Hier heb ik 1 tank opgeslagen die ik heb gestolen nadat ik een 6 sterren wanted level had. Ik heb het spel hierna opgeslagen en in de garage gezet. Dit is dan ook het enige voertuig dat daar staat. Het probleem is het volgende. Elke keer als ik in de tank wil stappen gaat dat gewoon niet. Hij zit namelijk rechts in de hoek en is vrij groot. Ik kan er gewoon niet in. De garage gaat hier wel gewoon open. Ik heb de tank erop verschillende manieren uit proberen te halen. Met een andere tank erop schieten zodat hij zou ontploffen, met een sleepwagen eruit, en gewoon eindeloos op driehoekje drukken :puh:

Dit had echter weinig zin en het blijft voor mij nog steeds onmogelijk om hem eruit te halen.

Het zou fijn zijn als tenminste 1 van mijn problemen opgelost zouden worden. Bedankt voor het lezen van de vrij lange tekst..

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:
Vraag 1:Probeer eens CJ te laten staan voor de garage poort..

Dit heb ik al vaak gedaan, het lukt niet trouwens ook niet met een auto.

Probleem 1 weet ik ook niet veel van, sorry daarvoor

Probleem 2: Ik denk dat als je er een tank inzet geen ruimte meer is om erin te stappen. Je kan proberen om te tank een beetje opzij te drukken zodat je er langs kan lopen. Dan kan je er ook wel instappen. Of je rent hem eruit. En volgens mij hè, als je de tank kapot schiet en je loopt weg bij de garage dat ie dan weer heel terug komt. Dit weet ik niet zeker.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Edit: Je kan hem dus ook kapot schieten. Als hij daarna niet meer heel word save dan niet maar laad het spel opnieuw!

Bewerkt: door visser23
Ik heb 2 garage problemen.

Het is 1e probleem is de Doherty garage. Ik heb hier 3 gepimpte auto's staan, elke keer als ik de garage wil openen lukt dat niet. Hij blijft gewoon dicht, als ik er ongeveer 15 keer naar toe loop gaat hij soms nog wel open. De garage is niet vol, heb in het savespel geen cheats gebruikt en heb ook niet gemod. Ik heb het spel namelijk voor de PS2.

Het 2e probleem is de Garage in the Jonshon House. Hier heb ik 1 tank opgeslagen die ik heb gestolen nadat ik een 6 sterren wanted level had. Ik heb het spel hierna opgeslagen en in de garage gezet. Dit is dan ook het enige voertuig dat daar staat. Het probleem is het volgende. Elke keer als ik in de tank wil stappen gaat dat gewoon niet. Hij zit namelijk rechts in de hoek en is vrij groot. Ik kan er gewoon niet in. De garage gaat hier wel gewoon open. Ik heb de tank erop verschillende manieren uit proberen te halen. Met een andere tank erop schieten zodat hij zou ontploffen, met een sleepwagen eruit, en gewoon eindeloos op driehoekje drukken :puh:

Het zou fijn zijn als tenminste 1 van mijn problemen opgelost zouden worden. Bedankt voor het lezen van de vrij lange tekst..

Met het 2e probleem kan ik je mischien helpen.

Je zou kunnen proberen een satchel charge achter de tank te gooien en hem dan te laten ontploffen, hoe onlogisch het ook is zou de de tank dan naar voren kunnen komen. Je kan ook proberen om met CJ achter de tank te springen en dan tegen de tank aan sprinten en hem zo eruit 'rennen'.

suc6 ermee :cya:

Edit: ik moet echt sneller gaan typen, toen ik op 'reactie toevoegen' klikte had er nog niemand gepost :7

Bewerkt: door m.r.gido
Geplaatst:
Probleem 1 weet ik ook niet veel van, sorry daarvoor

Probleem 2: Ik denk dat als je er een tank inzet geen ruimte meer is om erin te stappen. Je kan proberen om te tank een beetje opzij te drukken zodat je er langs kan lopen. Dan kan je er ook wel instappen. En volgens mij hè, als je de tank kapot schiet en je loopt weg bij de garage dat ie dan weer heel terug komt. Dit weet ik niet zeker.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Ik heb geprobeerd de tank kapot te schieten en dan gaat ie inderdaad weer heel terug. Hem verplaatsen heeft ook erg weinig zin want ik heb in zo'n garage box weinig zicht en bovendien beweegt hij wel een beetje maar dan houd het op. Ik kan er dan nog steeds niet in..

Geplaatst:

Probleem 1: Heb ik ook: loop naar de achterkant van de garage dan hoor je hem opengaan, ren snel daarheen want de klep gaat weer dicht.

Probleem 2: Niet te verhelpen sorry. ;)

Hij gaat open na 5 minuten blijfen staan voor de garage. :D

Een satchel charge ga ik proberen, ik kan maar op 1 plek te gelijk ik ga d'r nu heen :puh:

Er tegen aan rennen heeft geen zin, het lukt gewoon niet om er achter te komen. Hij zit echt klem :-(

Edit: Het is gelukt! Ik ging recht tegenover mijn tank staan en spawnde opnieuw een tank. Zo kwam er een nieuwe en de oude ging weg. De nieuwe tank stond de andere kant op en zo heb ik er dus in kunnen springen!

Probleem 2 is opgelost, wel met cheat :puh:

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Haha, ja dat is waar!

Maar je hebt soms ook problemen met Gewone auto's.

Dan kun je daar ook niet in :N

Tijmentje5

Geplaatst:

Probleem 1: Dit probleem ken ik het komt ook zelfs voor op de PC. Ik doe het altijd zo: Je moet een beetje het gevoel hebben waar je ongeveer moet staan als je dentk dat je goed sta maar hij gaat nog steeds niet open moet je er bijv met een knife (mes) is steken (in de garage deur) bij mij gaat hij dan wel open.

Probleem 2: Dit proleem ken ik ook. Ik ga dan een beetje achter de tank lopen en proberen hem eruit te lopen. Het klinkt stom maar het lukt meestal wel. Of er gewoon een beetje tegen aan lopen in de goede richting.

Veel succes

MVG,

Omar

Hoewel je probleem 2 al hebt opgelost is dit voor anderen mensen misschien wel handig.

probleem 1.

Ik heb het zelf nooit, maar ik heb wel eens gelezen dat het kan helpen om tegen de deur aan te springen.

probleem 2.

je kan een wapen nemen waarme je kan lopen als je schiet(bijv. een pistool) en al richtend de garage in lopen. hierdoor zal je beeld normaal blijven, en kan je proberen hem er uit te duwen.

Bewerkt: door hielkeh

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...