giinoo Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 ik heb san andreas geinstaleerd van de cd toen deed hij het heel goed. dus toen ging ik er mods inzetten hij bleef het goed doen. maar na 15 min viel het spel uit en toen koon ik hem niet meer opstarten. toen heb ik ( volgens mij ) alle mods eruit gehaald en toen dacht ik dat hij het weer deed maar toen ik op new game drukte viel hij weer uit en zegt dat san andreas het niet meer wertk plzz help me ik wil het weer spelen alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 De beste manier om al je mods te verwijderen is gewoon GTA San Andreas opnieuw te installeren. Alle mods zullen worden verwijderd, en GTA San Andreas zal weer fris worden geïnstalleerd. Ik geloofde dat je savegames behouden bleven, maar maak toch maar een backup van GTA San Andreas User Files(te vinden in Mijn Documenten). Als het goed is werkt GTA San Andreas nu wel weer. Groeten, VWOer Reageren
giinoo Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 De beste manier om al je mods te verwijderen is gewoon GTA San Andreas opnieuw te installeren. Alle mods zullen worden verwijderd, en GTA San Andreas zal weer fris worden geïnstalleerd. Ik geloofde dat je savegames behouden bleven, maar maak toch maar een backup van GTA San Andreas User Files(te vinden in Mijn Documenten). Als het goed is werkt GTA San Andreas nu wel weer.Groeten, VWOer dat heb ik al geprobeerd maar het lukt niet plzz kan iemand mij helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.