Jump to content

laadfout in screen?


mastala

Recommended Posts

ik zat nog eens een paar screenshots uit te kammen toen ik op deze screen (hieronder) ongeveer door een gebouw heen kan kijken(ik kan het mishebben) maar k denk ik zeg t ff:P

PS: komt er binnekort nog een persconferentie ofzo met T2 of iets anders groots waarop ze de releasedatum bekend kunnen maken???

post-34165-1199383820_thumb.jpg

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

hoe bedoelje ik zie het niet

onder die grote pijpen (waar normaal rook uitkomt lama zegge)

net alsof je het dak en de onderkant van t gebouw wel ziet en het midden niet

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

hoe bedoelje ik zie het niet

onder die grote pijpen (waar normaal rook uitkomt lama zegge)

net alsof je het dak en de onderkant van t gebouw wel ziet en het midden niet

Klopt het lijkt alsof die ''zweeft''.

Ik denk wel dat je gelijk hebt.. Een laadfout.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is zeker een lelijke screens.. Ik hoop dat ze het nog kunnen veranderen. :7

ik heb eigenlijk een beetje t gevoel alsof r* veel oude screens doorlaat en zometeen(over een paar weken) ons totaal laat verassen door nieuwe screens, om ons voor de release nog ff lekker te laten slijmen

*edit: rechtsachter band van niko's auto zit ook in de grond zie ik:P maja kijk wat k hierbove typ

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

Is deze screen wel een digitale? Mischien ligt het daar aan..

gta4.net maar daardoor komt het gebouw er niet in 1x weer te staan:p

Inderdaad, ik geloof dat dit de digitale is, en er is een digitale sowieso van waarop hetzelfde is te zien. Gewoon een fout, net zoals dat de banden van die auto letterlijk in het wegdek zitten/rijden. Ook een oude screen, dus van een vroege 'beta versie' van gta 4. Was al vele maanden geleden in bladen te zien, maar is pas sinds kort digitaal verschenen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat nog eens een paar screenshots uit te kammen toen ik op deze screen (hieronder) ongeveer door een gebouw heen kan kijken(ik kan het mishebben) maar k denk ik zeg t ff:P

PS: komt er binnekort nog een persconferentie ofzo met T2 of iets anders groots waarop ze de releasedatum bekend kunnen maken???

Ja wist je het niet het is een spookhuis :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat nog eens een paar screenshots uit te kammen toen ik op deze screen (hieronder) ongeveer door een gebouw heen kan kijken(ik kan het mishebben) maar k denk ik zeg t ff:P

PS: komt er binnekort nog een persconferentie ofzo met T2 of iets anders groots waarop ze de releasedatum bekend kunnen maken???

Ja wist je het niet het is een spookhuis :7

;p idd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...