Kai-ShockWave Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Op al die screens zit sowieso al een soort wazige gloed. alsof de achtergrond van deze foto lekker mooi is Reageren
paolo Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 is t zo erg dan dat het gebouw nog niet is geladen? dat ie NIET is geladen kun je niet zeggen t is een screenshot t kan ook zo zijn dat het gebouw vlak daarna geladen word zowat? ik rij regelmatig door vice city en dan rij ik boven water(grond is nog niet geladen) ik zie geen gebouwen om me heen rij tegen een lantarenpaal aan (stond die daar dan???) neem de volgende afslag en komt ineens tot stilstand huh? ohw het gebouw word geladen mja maakt niet uit dit is erger: je bent op de vlucht voor de politie (ik heb een gamepad en kan niet goed schieten, normaal richt je met de muis...) je rijd keihard naar de brug bam! en toen werd de muur geladen tja komen ze lekker laat mee maar dit ging over gta iv... Reageren
dj.tappie Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 wordt vast wel wat aan gedaan! en wie weet mensen misschien is het wel een designgebouw Reageren
mastala Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 wordt vast wel wat aan gedaan! en wie weet mensen misschien is het wel een designgebouw zo kun je t ook bekijke:p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.