Jump to content

Scarface: Money, Power, Respect (PSP)

Recommended Posts

Geplaatst:

Is Scarface: MPR een goede game of zal ik 'm maar niet kopen? Ik zoek een goede game die een beetje het zelfde is als de GTA stories. Ik weet niet of >--DEZE--< goed is dus daarom vraag ik het.

ps. Ik heb niet Scarface: the world is yours (als je die hebt moet je niet MPR kopen zeggen veel mensen).

Geplaatst:

Nee niet kopen, in de PSP versie van Scarface zit de vrije wereld niet bij inbegrepen. Koop Scarface op een andere console maar niet op de PSP, Scarface is een aanrader op de Playstation 2. Als je geen console hebt voor een andere versie is dat jammer, maar dan kun je de PSP versie beter niet kopen. ;)

Geplaatst:

Als je houdt van een RPG game, dan moet je Scarface: MPR kopen. In deze game op de PSP moet je helemaal niet schieten, en moet je enkel bepalen welke gebeiden je wil overnemen en hoe. Het is dus ook een soort van simulatie spel waarin je alleen de tactiek kan bepalen. Als je een game zoekt die wat overeen komt met de GTA Stories dan raad ik je The Godfather: Mob Wars aan. Kijk hier voor info en screens van deze game.

Geplaatst:
Nee niet kopen, in de PSP versie van Scarface zit de vrije wereld niet bij inbegrepen

Ik snap dat niet. Bedoel je dat je niet in de vrije wereld kunt rondlopen?

Geplaatst:

Nee dat kan niet GTAGijsso dat kan in The Godfather op de PSP trouwens ook niet, dus koop deze titels op een andere console als je er een andere console voor hebt. ;)

Geplaatst:
Jah zeker :Y

Je kan in The Godfather vrij rond lopen.

Wat bedoel je met jah zeker?? Dat je niet kunt rondlopen of dat ik de game moet kopen?

Geplaatst:

Mischien wel allebei GTAGijsso, maar 30 euro is die game zeker niet waard. Op Spele.nl staan al veel van dat soort spellen met dezelfde kwaliteit. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...