Jump to content

Plattegrond


Romal

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    4

  • Romal

    4

  • js007

    3

  • Ikwilgta4voor360

    3

ff probere te maile naar t2 of r*

haha hoe wou je dat doen?

klanteservice? custommersuport?

lol lol lol

ik denk niet dat het je gaat lukken...

ik heb dit al eerder gezien maar niet op het forum geplaatst.(niet eerder als de vinder maar op eenwebsite ehh :D )

ik denk dat R* dit echt over het hoofd heeft gezien

ze zouden het het liefst zelf bekent maken of helemaal niet tot de release..

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

aangezien de weergave zo ongedetailerd is zou rockstar het misschien helemaal niet erg hebben gevonden als dit in beeld zou komen. want ik neem aan dat ze zelf wel wisten dat er een gps zit ingebouwd in hun o zo gedetaileerde politie bootjes.

Link to comment
Delen op andere websites

want ik neem aan dat ze zelf wel wisten dat er een gps zit ingebouwd in hun o zo gedetaileerde politie bootjes.

maar bij het maken van een trailer ga je denk ik niet aan vanalles denken of er dingen in zitten die niet gezien mogen worden.

Bij een bootscene van een paar seconde kunnen ze mekkelijk niet aan gedacht hebben.

Ik denk ook dat het gewoon foutje was.

@pilot hieronder:

volgens mij hebben duizenden mensen de trailer frama voor frame bekeken (ik ook aantal keer on slo motion) maar daarvan heeft 1 iemand met toeval dit gevonden. R* heeft misschien 1 of 2 mannetjes het bekeken of er geen verkeerde dingen in zitten en die zullen het stukje waar het te zien is wat 1/10 seconde duurt vast over het hoofd hebben gezien.

Ik was trouwens 1 sec eerder met posten :puh:

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

''Als'' dat de plattegrond is dan denk ik dat ze het expres hebben gedaan. Ze weten heus wel dat mensen de trailer frame voor frame gaan bekijken. Ik denk dat ze het zo hebben gedaan dat je het ontdekt en er dan heel veel over gepraat word op forums.

Link to comment
Delen op andere websites

http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...arte_Driver.jpg

ik vond dit wel een duidelijker plaatje reacties graag!!!!!

Die is inderdaad wel heel duidelijk maar helaas overgetekend. In het echte screen is alleen maar verschil tussen landmassa en water te zien. Het is nog maar de vraag of dat een tijdelijke afbeelding van een kaart was en of de hoeken van het scherm ook de rand van het spel is of buiten die hoeken van het scherm nog meer land/water volgt.

EDIT: Nog even het artikel op de Duitse gta site gelezen en daarin staat dat die kaart uit het spel Driver Parallel lines komt.

Link to comment
Delen op andere websites

http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...arte_Driver.jpg

ik vond dit wel een duidelijker plaatje reacties graag!!!!!

Dat is de map van Driver Parallel Lines :duh:

waarom zou die dan in de trailer van gta iv staan :duh:

Die staat niet in de trailer.

Dat plaatje is een photo-shop product, waarbij iemand schijnbaar de map van Driver parallel lines in een plaatje uit de trailer van GTA-IV geplakt heeft. Het onduidelijke plaatje dat daar in de trailer te zien is, lijkt qua vorm en layout wel een beetje op deze map, maar beide spellen spelen zich dan ook af in een stad die beide op new york gebaseerd zijn, dus dat de maps enige overeenkomsten vertonen is niet zo verwonderlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...arte_Driver.jpg

ik vond dit wel een duidelijker plaatje reacties graag!!!!!

Dat is de map van Driver Parallel Lines :duh:

waarom zou die dan in de trailer van gta iv staan :duh:

Die staat niet in de trailer.

Dat plaatje is een photo-shop product, waarbij iemand schijnbaar de map van Driver parallel lines in een plaatje uit de trailer van GTA-IV geplakt heeft. Het onduidelijke plaatje dat daar in de trailer te zien is, lijkt qua vorm en layout wel een beetje op deze map, maar beide spellen spelen zich dan ook af in een stad die beide op new york gebaseerd zijn, dus dat de maps enige overeenkomsten vertonen is niet zo verwonderlijk.

Precies! Leer eerst dingen zelf nagaan voor je ze post of ze zelf bestrijd! :duh: :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...