Jump to content

Plattegrond


Romal

Recommended Posts

leebirdyciddyksn.jpg

Zou dit de verhouding zijn van de map vergeleken met SA?? Vondt hem via google.. Is niet echte een betrouwbare bron ik weet het ;) maar vondt hem toch wel mooi om even te laten zien..

lijkt mij groot

ik heb hem daarnet ook tegen gekomen toen ik was gaan googlen _O_

Dat kan men niet bepalen met behulp van deze map, die map die kikizo heeft gemaakt heeft hele andere verhouding per eiland, als bij deze overlay van New-york. In een preview stond dat het varen van het noorden naar het meest zuidelijk punt van "manhatten" ongeveer 5minuten duurde, dus op basis daarvan kan je het misschien wel bepalen.

ik heb ook al zo een boot gehad :puh: ( traag he )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    4

  • Romal

    4

  • js007

    3

  • Ikwilgta4voor360

    3

leebirdyciddyksn.jpg

Zou dit de verhouding zijn van de map vergeleken met SA?? Vondt hem via google.. Is niet echte een betrouwbare bron ik weet het ;) maar vondt hem toch wel mooi om even te laten zien..

lijkt mij groot

ik heb hem daarnet ook tegen gekomen toen ik was gaan googlen _O_

Dat kan men niet bepalen met behulp van deze map, die map die kikizo heeft gemaakt heeft hele andere verhouding per eiland, als bij deze overlay van New-york. In een preview stond dat het varen van het noorden naar het meest zuidelijk punt van "manhatten" ongeveer 5minuten duurde, dus op basis daarvan kan je het misschien wel bepalen.

dan zal de verhuoding wel niet kloppen...met sa duurt het met een boot van het noorden naar het zuiden misschien wel een kwatier (ligt er aan welke boot)

Link to comment
Delen op andere websites

leebirdyciddyksn.jpg

Zou dit de verhouding zijn van de map vergeleken met SA?? Vondt hem via google.. Is niet echte een betrouwbare bron ik weet het ;) maar vondt hem toch wel mooi om even te laten zien..

lijkt mij groot

ik heb hem daarnet ook tegen gekomen toen ik was gaan googlen _O_

Dat kan men niet bepalen met behulp van deze map, die map die kikizo heeft gemaakt heeft hele andere verhouding per eiland, als bij deze overlay van New-york. In een preview stond dat het varen van het noorden naar het meest zuidelijk punt van "manhatten" ongeveer 5minuten duurde, dus op basis daarvan kan je het misschien wel bepalen.

dan zal de verhuoding wel niet kloppen...met sa duurt het met een boot van het noorden naar het zuiden misschien wel een kwatier (ligt er aan welke boot)

Iemand op het forum van gta4.net heeft het in Sa na gedaan, kijken hoe ver hij kwam, en hij kon in 5 minuten (in verhouding) een veel groter deel van de map afleggen dan ze bij kikizo's preview beschreven..dus dat zegt al wat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...