Jump to content

Gta3 draaien op 32 mb videokaart

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan gta3 draaien op een 32mb vid kaaryt zonder haperen

Mijn kaart is een : Intel[R] 82810E Graphics controller ( van microsoft)

Op de hoes staat dat vanaf een 16 mb kaart kan

Welke driver moet ik gebruiken?????

Mvg bus :cya:

Geplaatst:

Als dat achter op het hoesje staat zou GTA 3 wel op je computer kunnen, maar verwacht niet dat GTA 3 dan zo snel is. Dat kan namelijk wel eens tegen vallen, en ik raad Nero als Driver aan. ;)

Geplaatst:
Als dat achter op het hoesje staat zou GTA 3 wel op je computer kunnen, maar verwacht niet dat GTA 3 dan zo snel is. Dat kan namelijk wel eens tegen vallen, en ik raad Nero als Driver aan. ;)

Hij draait ok niet heel snel maar wel speelbaar kunt u mij download link van nero driver geven?

Geplaatst:

Een download kan ik niet geven, omdat ik zelf een CD bij mijn computer heb gekregen met Nero erop. Je zou eens in de computerwinkel kunnen vragen of ze er jouw ook eentje kunnen geven, dat zou wel aardig zijn. Succes. ;)

Geplaatst:
Een download kan ik niet geven, omdat ik zelf een CD bij mijn computer heb gekregen met Nero erop. Je zou eens in de computerwinkel kunnen vragen of ze er jouw ook eentje kunnen geven, dat zou wel aardig zijn. Succes. ;)

Ok bedankt _O__O_

Maar ik heb zojuist een 'MEDIAMARKT' gedownload ingame gezet met img tool enz enz maar waar is dat gebouw???

Waar is dit :D

post-59909-1199394446.jpg

Geplaatst:
Dat is in het zuid westen van Portland, die mod vervangt de andere drive in die er eerst was. ;)

Kunt u hem altublieft even aanwijzen op een kaartje ?

Ik kan hem niet vinden

Mvg bus

Bedanknt voor de reacties

Geplaatst:

Ok gevonden :D:D

Het ziet er heel leuk uit ^_^^_^

Maar ik wil vragen als iemand een busje kan her texturen in de kleuren en logo's van mediamarkt

Het liefst een pony en een yankee

mvg jesse

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...