Shorty_D Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 Wat zou het top zijn om al die dagen met dat beetje sneeuw, in te ruilen voor een pak sneeuw van een meter of meer. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 Wat zou het top zijn om al die dagen met dat beetje sneeuw, in te ruilen voor een pak sneeuw van een meter of meer. :$ mee eens, 40 cm+ wordt leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 Misschien volgende week, dan verwachten ze weer een portie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 (bewerkt) Irritant die sneeuw Heb het al weer gehad. En het is nog irritanter als je elke ochtend de krant moet bezorgen Ik verheug me al op de lente/zomer Bewerkt: 12 februari 2010 door FrankDangerz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 Misschien volgende week, dan verwachten ze weer een portie. Dat meen je niet, hea?? Ik wordt er echt ziek van, 's morgens is het veel te koud, met kranten bezorgen is het veel te glad ( ik ben gister maar door de straten gegleden, dat ging teminste sneller dan te voet) en al mijn voetbal trainingen en wedstrijden worden afgelast. IK WIL ZOMER!!! ( lente is ook al goedxD) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 12 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2010 Misschien volgende week, dan verwachten ze weer een portie. Dat meen je niet, hea?? Ik wordt er echt ziek van, 's morgens is het veel te koud, met kranten bezorgen is het veel te glad ( ik ben gister maar door de straten gegleden, dat ging teminste sneller dan te voet) en al mijn voetbal trainingen en wedstrijden worden afgelast. IK WIL ZOMER!!! ( lente is ook al goedxD) Ja ik wil ook weer warm weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommx Geplaatst: 14 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2010 Sneeuw is wel fun, maar niet als het zo'n 2 maanden is, ik wil dat het snel lente word, de kou gaat weg, geen sneeuw meer die de daken bedekt waar Sinterklaas over kan uitglijden, vogeltjes die zingen, bloemen die open bloeien, Paashaas die komt, ... Tjaah... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Bij ons ligt er nu veel te veel sneeuw.Ik hoop dat het gauw lente wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 in rotterdam ligt er ook weer een berg!vind de straten er wel mooi uitzien maar het is wel koud. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Hier blijft het maar doorsneeuwen, maar dan lichte vlokjes. Ligt ondertussen tussen de 5 en 10 cm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Hier ligt nu ook wel weer 5 centimeter, ik hoop dat het voor vrijdag weg is. Want dan zou ik weggaan, maar als het er dan nog ligt dan gaan we niet. Kan iemand mij vertellen of het er dan nog steeds ligt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Volgens het weersverwachting stijgt de temperatuur donderdag tot zo'n 6 graden, misschien is het genoeg om het weekend sneeuwvrij te beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Volgens het weersverwachting stijgt de temperatuur donderdag tot zo'n 6 graden, misschien is het genoeg om het weekend sneeuwvrij te beginnen. Hmm, Let's keep our fingers crossed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Hier in Alkmaar heeft het vanmorgen licht gesneeuwd, maar in de loop van de dag zijn de grasvelden al aardig groen geworden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 15 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2010 Hier in Alkmaar heeft het vanmorgen licht gesneeuwd, maar in de loop van de dag zijn de grasvelden al aardig groen geworden. Bij ons vriest het 6 graden Dus ik denk dat het nog ff blijft liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.