Dotz Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Ik heb sneeuwvrij genomen, aangezien ik met de trein naar Hooffdorp moet en in de avondspits dan waarschijnlijk vast kwam te zitten in amsterdam.. Ik hoop wel op een beetje sneeuw nu, dan krijg je iig dat echte winter gevoel. Ik wíl überhaupt geen wintergevoel, ik denk dat ik later elke winter in Casablanca zit met een pilsje.. Da's een stuk beter dan hier in de kou! Daar kun je tenminste zonder broek rondlopen en met korte mauwen! Pfff, ik wil de zomer terug! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Ben vandaag al door de gladheid weggegleden met de scooter, maar gelukkig geen schade o.i.d.. De sneeuw mag van mij wel weg, maar de temperatuur mag van mij nog wel een stuk omlaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 ^^^^: Volgens mij gaat het straks vriezen(of is al bezig)en dan zijn we morgen nog niet jarig met die bevroren sneeuw op de weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Hoe lang zal het duren voordat het treinverkeer compleet platligt? Morgen 12 km fietsen door dit weer om 7:30, dat wordt minder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2010 Hoe lang zal het duren voordat het treinverkeer compleet platligt? Hopelijk snel. Geen trein is geen school. Er ligt hier - noord Belgisch Limburg - jammer genoeg maar 2 centimer sneeuw. En volgens het weerbericht zal het morgen aanvoelen alsof het -20° is ... Yeuy! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 (bewerkt) Bij mij ligt helemaal geen sneeuw en ik heb net zo zin in een NAKED SNOWBALFIGHT! Bewerkt: 30 november 2010 door Cheers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 Hier ligt wel een laagje sneeuw, maar de wegen zijn goed begaanbaar, de gemeente heeft eindelijk eens op tijd de juiste maatregelen genomen. Verder heb ik niet zoveel met de winter en sneeuw enzo. Het ziet er leuk uit vanachter het glas, maar als ik zelf buiten ben heb ik het liever niet, ben meer een zomermens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.McShizzle Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 Heerlijk die sneeuw. Ziet er allemaal weer zo leuk uit. Nu maar hopen dat de temperatuur de komende maand laag blijft zodat we bij oud & nieuw op het ijs vuurwerk af kunnen steken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 Heerlijk die sneeuw. Ziet er allemaal weer zo leuk uit. Nu maar hopen dat de temperatuur de komende maand laag blijft zodat we bij oud & nieuw op het ijs vuurwerk af kunnen steken Helemaal mee eens , nij ons ligt er nu pas 2 cm sneeuw, maar alles is hartstikke bevroren :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 Heerlijk die sneeuw. Ziet er allemaal weer zo leuk uit. Nu maar hopen dat de temperatuur de komende maand laag blijft zodat we bij oud & nieuw op het ijs vuurwerk af kunnen steken Sneeuw = dempend voor vuurwerk, dus ik hoop dat we helemaal geen sneeuw hebben met oud en nieuw. By the way, ik heb ergens gelezen dat ze 15 tot 20cm sneeuw verwachten donderdag.. Maarja het zal me benieuwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 De eerste sneeuwbalgevechten zijn al gehouden op school, 4 politieauto's meteen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 Hier ligt sinds vandaag ook wel wat sneeuw ^^. Ben al een paar keer uitgegleden, maar gelukkig toch niet gevallen. In ieder geval blijft het waarschijnlijk koud voor de rest van de week (onder 0 dus), en het zal de komende dagen ook blijven sneeuwen. Ik kijk iig al niet uit naar morgen, want dan zal de temperatuur ongeveer -6 zijn, maar zal het voelen als 15 - 20 graden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 Hoe lang zal het duren voordat het treinverkeer compleet platligt? Hopelijk snel. Geen trein is geen school. The same here! Vandaag was al een goed begin met de metro die enkelspoor reed. Als ik ook maar iets van vertraging merk op het treinstation ben ik zo weer thuis, anders wordt het 3-4 uurtjes reizen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 De eerste sneeuwbalgevechten zijn al gehouden op school, 4 politieauto's meteen. Haha, hoezo dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 En men blijft maar beweren dat de aarde zo hard opwarmt dat we binnenkort in de zwembroek naar school moeten. Zo heel veel warmer is het toch niet aan het worden (als het überhaupt al warmer wordt) als er in November al een pak sneeuw ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.