Sprunk Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2010 Echter zit er wel een bepaalde kern van waarheid in je verhaal. Dit jaar is het vroeg winter. Echter is er al jaren geen Elfstedentocht meer geweest, die vroeger veel vaker voorkwam. Als je het dus over een bredere tijd bekijkt, warmt de aarde wel op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Nog steeds geen sneeuw maar het is wel verdraaid koud. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Haat aan sneeuw! Hopen dat het snel weggaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Liefde aan sneeuw ! hopen dat het snel weer terugkomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Nee Niek, ik gleed daarstraks vaak uit. Maar viel gelukkig niet. En op school krijg je steeds sneeuw op je gezicht door een paar retards die het leuk vinden --' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Teruggooien, en tja, beter uitkijken he Maar vind je het dan niet mooi eruitzien ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Veel te wit :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Veel te wit :$ Das hetzelfde als je zegt dat gras te groen is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 (bewerkt) Indeed! Bewerkt: 1 december 2010 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 ziet op tv dat overal maar behalve in mijn stadje sneeuw ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Toen ik nog een kindje was(niet zo lang gelden dus...) deed ik sneeuwbal gevechten... Nu doe ik toch echt liever dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Sfeerbeelden. Nu even kijken of m'n trein misschien afgelast is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Ik word Jaloers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Hier ligt ongeveer 1 cm sneeuw Maar we kunnen hier al wel schaatsen, Geniaal om te zien hoe mensen kijken als je ze op de fiets inhaalt op het ijs Met spikes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Ik viel bijna weer op mn bek daarstraks. Haat aan winter! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.