Leontjuuh-gta Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Tsjah.. Sneeuw is wel leuk, alleen als ik het buiten zie vallen. Sneeuw is zo irritant omdat ik er doorheen moet fietsen, het glad en het is ook nog verrekes koud. Kijk, ik zou het gewoon leuk vinden als er een paar centimeters sneeuw ligt met kerst. Een witte Kerst wil toch iedereen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Ik weet zelf nog dat er in 2006 of 2007 helemaal niks lag. Het sneeuw is mooi om te zien enzo maar inderdaad heel irritant als je erdoor moet rijden/stappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Sneeuwpret in mijn dorp van vorig jaar: Was cool met die dikke lagen sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Eindelijk is hier ook sneeuw! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Vandaag denk 10 cm gevallen van 8 uur tot 16:00 keihard gesneeuwt -,- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Mijn velux ligt weer onder de sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Ik ben gelukkig nog niet gevallen met mijn fiets in de sneeuw. Wel al weg geslipt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Ik vind het altijd zo komisch om mensen te zien uitglijden in de sneeuw ...... totdat je zelf....juist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2010 Heb ik ook steeds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2010 Wat minder komisch is is de reden waarom je soms uitglijd, automobilisten die alleen aan hun zelf denken en dus in de sporen van anderen rijden, terwijl ze zelf even de sneeuw in kunnen, maarnee ze douwen die fietsers whop e sneeuw in, en dan val je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2010 Vorig jaar viel ik van mijn fiets omdat de complete weg was bevroren... Mijn tand brak af en dat was wat minder... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2010 Vandaag denk 10 cm gevallen van 8 uur tot 16:00 keihard gesneeuwt -,- Lol, hier(Winschoten) begon het rond 20:00 uur "keihard" te sneeuwen en rond ~22:00 uur was dat weer voorbij.. In die tussentijd is het van 1mm naar 6cm sneeuw gestegen Achja, één keer is wel even leuk, maar zoals vorig jaar dat was niet leuk meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTARM Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2010 Sneeuw is nog altijd beter dan regen en wind vind ik, daar word ik zo koud en somber van Maar wel vervelend voor de hond alle sneeuw blijft aan ze haar hangen, net een wandelende sneeuwpop Maja hopen op dik pak met kerst hoort erbij toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2010 Sneeuw is wel leuk. Alleen het is nu zo f*cking koud buiten. Net moest ik even naar de winkel. Men oren bevroren er bekant af... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2010 Ik heb de hele dag door de sneeuw gebanjerd in Burgers Zoo, en ik vervloekte die sneeuw dus als ik viel, uitgleed of een sneeuwbal tegen m'n knar kreeg . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.