Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

Tsjah..

Sneeuw is wel leuk, alleen als ik het buiten zie vallen. Sneeuw is zo irritant omdat ik er doorheen moet fietsen, het glad en het is ook nog verrekes koud. Kijk, ik zou het gewoon leuk vinden als er een paar centimeters sneeuw ligt met kerst. Een witte Kerst wil toch iedereen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat minder komisch is is de reden waarom je soms uitglijd, automobilisten die alleen aan hun zelf denken en dus in de sporen van anderen rijden, terwijl ze zelf even de sneeuw in kunnen, maarnee ze douwen die fietsers whop e sneeuw in, en dan val je

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag denk 10 cm gevallen van 8 uur tot 16:00 keihard gesneeuwt -,-

Lol, hier(Winschoten) begon het rond 20:00 uur "keihard" te sneeuwen en rond ~22:00 uur was dat weer voorbij.. In die tussentijd is het van 1mm naar 6cm sneeuw gestegen :bonk:

Achja, één keer is wel even leuk, maar zoals vorig jaar dat was niet leuk meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw is nog altijd beter dan regen en wind vind ik, daar word ik zo koud en somber van :-( Maar wel vervelend voor de hond alle sneeuw blijft aan ze haar hangen, net een wandelende sneeuwpop :puh:

Maja hopen op dik pak met kerst hoort erbij toch

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...