Flokkert Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2010 Ik hou van de sneeuw, lekker driften met mn pitbike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2010 Wie is er trouwens al uitgegleden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2010 Wie is er trouwens al uitgegleden? Ik nu al 5x ondertussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2010 (bewerkt) Ik vandaag voor de eerste keer... Wilde het deze winter een keer heel de winter uithouden zonder uit te glijden, en 't ging nog wel zo goed!, maar zonder succes dus... Niet gevallen though, maar dat is me al bijna elke winter gelukt... Bewerkt: 4 december 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2010 Ik ben al verschillende keren uitgegleden, gelukkig ben ik deze winter nog niet gevallen ^^. Maar dat kan nog komen... Hij begint maar net. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2010 het sneeuwt hier weer atm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2010 Vanaf 10.00 uur heb ik maar 20 min gezien dat het niet sneeuwde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 het dooit bij mij alweer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Hier is er ook al een groot deel ontdooit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2010 Hier is er ook al een groot deel ontdooit. Hier niet! Hier was het aan 't dooien; mijn dag kon niet meer stuk . Helaas begon het toen weer te vriezen, nu ligt er gewoon ijs op de weg . Als ik het ooit kan betalen zit ik elke winter in Casablanca. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2010 Bleh dit is nou echt zo'n typische nadeel van sneeuw. Zodra het weer boven 0°c komt gaat het smelten. Zodra het onder 0°c komt, krijg je een soort van ijsbaan. Kun je schaatsend naar school/werk of wat dan ook Anyhoe het is erg gevaarlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2010 2 dagen geleden was hier nog echt een dikke laag sneeuw waarin je je schoenen niet meer kan zien als je er in stapte en 2 dagen later is het helemaal weg op nog een paar kleine bergjes van sneeuwpoppen na. Best raar hoe hard het kan gaan allemaal . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2010 Had eergister een hele grote sneewlul gemaakt ;P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niiek Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2010 Tis hier nou echt kut, in 1 avond, 5 cm sneeuw ofzo weg en heel veel ijs op de wegen, niet leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2010 vandaag moest ik naar school lopen en het was Glad! gelukkig niet op mijn muil gegaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.