Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

9 keer gevallen in een rondje met de hond NEGEN KEER POTJANDRIEDORIE

En na de hoeveelste keer begon je hond je uit te lachen...?

Ik heb op zich niks tegen sneeuw, maar die bende die 't oplevert als 't gaat dooien vind ik verschrikkelijk. Ook de kou helpt niet echt...daar heb ik een bloedhekel aan. Geef mij nu maar weer de lente, ik heb 't wel weer gezien met dat weer hier.

Link to comment
Delen op andere websites

9 keer gevallen in een rondje met de hond NEGEN KEER POTJANDRIEDORIE

En na de hoeveelste keer begon je hond je uit te lachen...?

Ik heb op zich niks tegen sneeuw, maar die bende die 't oplevert als 't gaat dooien vind ik verschrikkelijk. Ook de kou helpt niet echt...daar heb ik een bloedhekel aan. Geef mij nu maar weer de lente, ik heb 't wel weer gezien met dat weer hier.

Inderdaad sneeuw is leuk voor maximum 3 dagen, maar alle rotzooi achteraf is zwaar irritant. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw; aah gadverdamme wat een ellende. Treinen die plat liggen, bussen die niet optijd kunnen komen (of vaak doorrijden omdat de bussen te vol zitten), metro's die uitvallen en trams die vastlopen.

Ik vind de wintermaanden de ergste periode van het jaar. De sfeer buiten is ongezellig, iedereen zit binnen, het is een saaie en donkere sfeer, als ik opsta is het donker, en als ik naar huis ga (vanuit mijn school) is het ook donker.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Hier was het ook super glad, de regen vroor op xD

Inmiddels is hier de sneeuw verdwenen, gelukkig ook aangezien de sneeuw zo hard was als steen.

Ik hoop dat er binnenkort weer sneeuw komt maar, dan moet ik eerst mijn MTB fixen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop alleen dat het niet meer zo glad is bij de jaarwisseling

Helaas bestaat er wel een kans dat we een gladde/witte jaarwisseling gaan krijgen. Zie hier een filmpje van de weatherforecast van een Amerikaanse weerman die over Europa praat.

(Natuurlijk nooit betrouwbaar, maargoed het geeft in iedergeval een beeld.)

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...