GolfG60 Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2010 Had eergister een hele grote sneewlul gemaakt ;P Tis waar je maar net op valt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2010 9 keer gevallen in een rondje met de hond NEGEN KEER POTJANDRIEDORIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2010 9 keer gevallen in een rondje met de hond NEGEN KEER POTJANDRIEDORIE En na de hoeveelste keer begon je hond je uit te lachen...? Ik heb op zich niks tegen sneeuw, maar die bende die 't oplevert als 't gaat dooien vind ik verschrikkelijk. Ook de kou helpt niet echt...daar heb ik een bloedhekel aan. Geef mij nu maar weer de lente, ik heb 't wel weer gezien met dat weer hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2010 9 keer gevallen in een rondje met de hond NEGEN KEER POTJANDRIEDORIE En na de hoeveelste keer begon je hond je uit te lachen...? Ik heb op zich niks tegen sneeuw, maar die bende die 't oplevert als 't gaat dooien vind ik verschrikkelijk. Ook de kou helpt niet echt...daar heb ik een bloedhekel aan. Geef mij nu maar weer de lente, ik heb 't wel weer gezien met dat weer hier. Inderdaad sneeuw is leuk voor maximum 3 dagen, maar alle rotzooi achteraf is zwaar irritant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2010 Sneeuw; aah gadverdamme wat een ellende. Treinen die plat liggen, bussen die niet optijd kunnen komen (of vaak doorrijden omdat de bussen te vol zitten), metro's die uitvallen en trams die vastlopen. Ik vind de wintermaanden de ergste periode van het jaar. De sfeer buiten is ongezellig, iedereen zit binnen, het is een saaie en donkere sfeer, als ik opsta is het donker, en als ik naar huis ga (vanuit mijn school) is het ook donker. Apple-Mac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2010 HET IS GLAD HIER! niet normaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2010 Hier was het ook super glad, de regen vroor op xD Inmiddels is hier de sneeuw verdwenen, gelukkig ook aangezien de sneeuw zo hard was als steen. Ik hoop dat er binnenkort weer sneeuw komt maar, dan moet ik eerst mijn MTB fixen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2010 Gelukkig is de sneeuw hier bijna weg. Ik word er een keertje gek van dat uitglijden, vallen en het koud hebben.. Alleen is het leuk om een paar anderen keihard in te peperen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2010 In Rotterdam is er niks meer en het ziet er niet naar uit dat het nog gaat vallen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2010 Vanaf dinsdag spreken ze alweer van sneeuw... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2010 Hier ligt sinds vrijdag helemaal geen sneeuw meer. Allemaal weggeregend. Ze voorbespellen deze week toch ook weer sneeuw? Ik hoop het niet. Ik heb liever sneeuw met kerst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2010 Leeuk whaa lekker 10 meter schuiven met de fiets wha echt geweldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2010 (bewerkt) ik hoop alleen dat het niet meer zo glad is bij de jaarwisseling Bewerkt: 12 december 2010 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2010 (bewerkt) ik hoop alleen dat het niet meer zo glad is bij de jaarwisseling Helaas bestaat er wel een kans dat we een gladde/witte jaarwisseling gaan krijgen. Zie hier een filmpje van de weatherforecast van een Amerikaanse weerman die over Europa praat. (Natuurlijk nooit betrouwbaar, maargoed het geeft in iedergeval een beeld.) Bewerkt: 12 december 2010 door Wesley_GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2010 Ik vind het wel fijn dat de sneeuw even weg is, ik bezorg namelijk elke ochtend de kranten en dan is sneeuw alles behalve fijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.