Jump to content

Sneeuw!

Recommended Posts

Geplaatst:

@ Wesley

Ja, wat je al zegt het is heel onbetrouwbaar. Ze zeggen zoveel. De meeste weermannen kunnen niet verder vooruitkijken dan 2 weken. Dus we wachten maar weer af of het glad wordt of niet.

Geplaatst:

En alles is weer bedekt met een dun laagje. Hoop dat het gauw weer wegsmelt, heb het nu wel gehad met sneeuw. Maar die mazzel zal ik wel weer niet hebben.

Geplaatst:

En alles is weer bedekt met een dun laagje. Hoop dat het gauw weer wegsmelt, heb het nu wel gehad met sneeuw. Maar die mazzel zal ik wel weer niet hebben.

Hier ook al :cya:

Geplaatst:

Ik dacht vanmorgen echt: F*ck!! Weer sneeuw'. Maar het regende vanmorgen veel dus dat is weer weg. Gelukkig, maar zo te zien voorspellen ze voor morgen heel veel sneeuw....

Geplaatst:

Vanmorgen hier ook sneeuw. Had ook zo iets van: wtf ga weg.

Maar het smolt gewoon weg? Aangezien er geen regen was kon het niet weggegaan zijn door regen..

Geplaatst:

Vanmorgen hier ook sneeuw. Had ook zo iets van: wtf ga weg.

Maar het smolt gewoon weg? Aangezien er geen regen was kon het niet weggegaan zijn door regen..

De temperatuur was vandaag ook om en nabij het vriespunt, waardoor sneeuw inderdaad wel eens de neiging heeft om te smelten, zeker als de zon ook aan staat.

Morgen een fikse sneeuwstorm verwacht volgens mij (zag ik op dumpert :7), lijkt me wel leuk :D

Geplaatst:

Ja, had net ff het weer gekeken en die zeiden dat het nog maar de vraag is waar het zal gaan sneeuwen. Ze denken dat het in de kustprovincies gaat regen en dat het in het oosten gaan sneeuwen, maar ik wacht maar af. Morgen zullen we de waarheid zien....

Geplaatst:

Ja, bij ons is het sinds 5 uur weer aan het sneeuwen. Eerst heeft het de hele dag geregend, maar nu de tempratuur weer aan het dalen was, ging het weer sneeuwen. Hier ligt nu weer een pak sneeuw en het blijft nog ff doorsneeuwen. Of ik er blij moet zijn? Naah, gemengde gevoelens. Ik ben wel voor het eerst op me bek gegaan. Ik rij de oprit af bij ons en meteen lag ik daar :duh:.

Geplaatst:

Heey ik ging de laatste 4 dagen met de auto naar school :schater:

Al die kinderen op die fiets helemaal nat, kom ik lekker chill binnen 8)

Maar dat kwam omdat mijn fiets is gestolen :cab:

Dus ik moet morgen, de laatste dag, met mn nieuwe fiets :duh:

Geplaatst:

op een afstand van ongeveer 20 meter ben ik 3 keer met mijn fiets gevallen zonder handschoenen mijn hele klauwen waren open.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...