Leontjuuh-gta Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 @ Wesley Ja, wat je al zegt het is heel onbetrouwbaar. Ze zeggen zoveel. De meeste weermannen kunnen niet verder vooruitkijken dan 2 weken. Dus we wachten maar weer af of het glad wordt of niet. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 En alles is weer bedekt met een dun laagje. Hoop dat het gauw weer wegsmelt, heb het nu wel gehad met sneeuw. Maar die mazzel zal ik wel weer niet hebben. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Morgen 5 cm sneeuw in België. http://www.hln.be/hln/nl/2652/Extreem-Weer/article/detail/1195199/2010/12/13/Vannacht-tot-5-cm-sneeuw-morgenvroeg-gladde-wegen.dhtml Reageren
GolfG60 Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 En alles is weer bedekt met een dun laagje. Hoop dat het gauw weer wegsmelt, heb het nu wel gehad met sneeuw. Maar die mazzel zal ik wel weer niet hebben. Hier ook al Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Ik begin sneeuw steeds minder leuk te vinden Reageren
Niiek Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Sneeuw is leuk, ijs niet Ijs dan glij je echt vaak uit, met sneeuw valt het meestal nog wel mee hoor Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Ik dacht vanmorgen echt: F*ck!! Weer sneeuw'. Maar het regende vanmorgen veel dus dat is weer weg. Gelukkig, maar zo te zien voorspellen ze voor morgen heel veel sneeuw.... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Vanmorgen hier ook sneeuw. Had ook zo iets van: wtf ga weg. Maar het smolt gewoon weg? Aangezien er geen regen was kon het niet weggegaan zijn door regen.. Reageren
flippie13 Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Vanmorgen hier ook sneeuw. Had ook zo iets van: wtf ga weg. Maar het smolt gewoon weg? Aangezien er geen regen was kon het niet weggegaan zijn door regen.. De temperatuur was vandaag ook om en nabij het vriespunt, waardoor sneeuw inderdaad wel eens de neiging heeft om te smelten, zeker als de zon ook aan staat. Morgen een fikse sneeuwstorm verwacht volgens mij (zag ik op dumpert ), lijkt me wel leuk Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Ja, had net ff het weer gekeken en die zeiden dat het nog maar de vraag is waar het zal gaan sneeuwen. Ze denken dat het in de kustprovincies gaat regen en dat het in het oosten gaan sneeuwen, maar ik wacht maar af. Morgen zullen we de waarheid zien.... Reageren
Faex Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Het is waar Het heeft hier dik gesneeuwd. Dus: Sneeuw vrij vandaag Mochten 4 uur eerder weg. Dus om 12 uur vrijtje Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Ja, bij ons is het sinds 5 uur weer aan het sneeuwen. Eerst heeft het de hele dag geregend, maar nu de tempratuur weer aan het dalen was, ging het weer sneeuwen. Hier ligt nu weer een pak sneeuw en het blijft nog ff doorsneeuwen. Of ik er blij moet zijn? Naah, gemengde gevoelens. Ik ben wel voor het eerst op me bek gegaan. Ik rij de oprit af bij ons en meteen lag ik daar . Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Vanaf 2 uur vind Moeder Natuur het leuk om non-stop te gaan sneeuwen. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Heey ik ging de laatste 4 dagen met de auto naar school Al die kinderen op die fiets helemaal nat, kom ik lekker chill binnen Maar dat kwam omdat mijn fiets is gestolen Dus ik moet morgen, de laatste dag, met mn nieuwe fiets Reageren
Cheers. Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 op een afstand van ongeveer 20 meter ben ik 3 keer met mijn fiets gevallen zonder handschoenen mijn hele klauwen waren open. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.