NewKidsTrubo Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2010 Damn ik glee uit me been klapt dubbel ik heb een kneuzing en een bloeduitstorting Ik ben nu bang voor de sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) ik hoop alleen dat het niet meer zo glad is bij de jaarwisseling Helaas bestaat er wel een kans dat we een gladde/witte jaarwisseling gaan krijgen. Zie hier een filmpje van de weatherforecast van een Amerikaanse weerman die over Europa praat. (Natuurlijk nooit betrouwbaar, maargoed het geeft in iedergeval een beeld.) ben benieuwd... liever wit, dan glad Bewerkt: 18 december 2010 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Het land lag gisteren natuurlijk compleet op z'n gat, met als gevolg een taxiritje van 7 uur. Ik zal hier niet teveel over uitweiden, maar ik kan even geen sneeuw meer zien. Gisteravond toch nog even een dikke muur gebouwd tegen de poortdeur, zodat m'n moeder de tuin niet in kon. Tsja, als het dan een keer sneeuwt, doe er dan wat leuks mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Hier in Goes ligt veel te veel sneeuw naar mijn zin,.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Tsjah.. Heel Nederland lag gisteren plat. Niks vloog bijna vanaf Schiphol, NS lag op zen gat en 750 km file gisteren. En het houdt niet op met sneeuwen ze verwachten vanavond weer. Hier sneeuwt het alweer ligt.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Gister met de auto dik 3 uur in de file gestaan, door de sneeuw ja... Ritje van Rotterdam naar Breda duurde nog langer, 5 uur... en toen bij Eindhoven nog een half uur in de file gestaan... maar wel een aantal auto's met zomerbanden eruit gereden ( lees stoplichtsprintjes ) . En op sommige stukjes nog 150/160 kunnen rijden in een rijtje met een Audi A6, BMW X5 en een Opel Vectra. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Gisteren was me het dagje wel, ja. "De IR-trein naar Antwerpen Centraal via Mol is aangekondigd met een vertraging van ongeveer 27 minuten." Heb gelijk het eerste lesuur kunnen skippen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Gister met de auto dik 3 uur in de file gestaan, door de sneeuw ja... Ritje van Rotterdam naar Breda duurde nog langer, 5 uur... en toen bij Eindhoven nog een half uur in de file gestaan... maar wel een aantal auto's met zomerbanden eruit gereden ( lees stoplichtsprintjes ) . En op sommige stukjes nog 150/160 kunnen rijden in een rijtje met een Audi A6, BMW X5 en een Opel Vectra. Hier in Friesland, totaal geen last van sneeuw wel jammer want er ligt hier maar 5 mm hooguit. Zullen we volgend jaar ff stoplicht sprintje doen als ik mijn motor heb ? BMW x5 is echt een lelijke auto, en met Topgear zag ik dat die dingen amper een heuvel op komen in de drek EDIT; ik dacht X6 4:25 en 5:50 http://www.youtube.com/watch?v=NYm_fxjyAYs Iedere keer als ik zo'n auto zie rijden lach ik toch wel ff Bewerkt: 18 december 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 en het gaat weer tot 15:50 sneeuwen hier. volgens buien radar dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Enorm veel sneeuw vandaag. D: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 4x sneeuw geveegd op een dag. En om half 10 komt er weer sneeuw aan. -.-'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Hier ligt nu rond de 15 cm sneeuw :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Er wordt ook weer geweldig gestrooid trouwens. Mijn god, ik had gister rijles. Heb werkelijk moeten zoeken naar een weg waar gestrooid was. Ik vraag me af waarom er überhaupt nog gestrooid wordt, aan dat halve werk heeft niemand wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 De sneeuw mag van mij nu wel weer verdwijnen, het is leuk voor een dag of 3 maar daarna is het extreem vervelend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Had vandaag gehoopt op sneeuwvrij. Niet gekregen Dus maar naar school gereden. Ik was blij dat de gemeente bij ons een beetje het fietspad had geveegd en gestrooid. Alleen dan kom ik op het schoolplein toen ging ik al bijna op me plaat. Maar ja ik was veilig op school aangekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.