Jump to content

Sneeuw!

Wesley

Recommended Posts

ik hoop alleen dat het niet meer zo glad is bij de jaarwisseling

Helaas bestaat er wel een kans dat we een gladde/witte jaarwisseling gaan krijgen. Zie hier een filmpje van de weatherforecast van een Amerikaanse weerman die over Europa praat.

(Natuurlijk nooit betrouwbaar, maargoed het geeft in iedergeval een beeld.)

ben benieuwd... liever wit, dan glad :D

Bewerkt: door commando
Delen op andere websites

Het land lag gisteren natuurlijk compleet op z'n gat, met als gevolg een taxiritje van 7 uur. Ik zal hier niet teveel over uitweiden, maar ik kan even geen sneeuw meer zien. Gisteravond toch nog even een dikke muur gebouwd tegen de poortdeur, zodat m'n moeder de tuin niet in kon. Tsja, als het dan een keer sneeuwt, doe er dan wat leuks mee. :sigaar:

Delen op andere websites

Tsjah.. Heel Nederland lag gisteren plat. Niks vloog bijna vanaf Schiphol, NS lag op zen gat en 750 km file gisteren. En het houdt niet op met sneeuwen ze verwachten vanavond weer. Hier sneeuwt het alweer ligt....

Delen op andere websites

Gister met de auto dik 3 uur in de file gestaan, door de sneeuw ja... Ritje van Rotterdam naar Breda duurde nog langer, 5 uur... en toen bij Eindhoven nog een half uur in de file gestaan... maar wel een aantal auto's met zomerbanden eruit gereden ( lees stoplichtsprintjes ) icon_mrgreen.gif. En op sommige stukjes nog 150/160 kunnen rijden in een rijtje met een Audi A6, BMW X5 en een Opel Vectra. smile2.gif

Delen op andere websites

Gister met de auto dik 3 uur in de file gestaan, door de sneeuw ja... Ritje van Rotterdam naar Breda duurde nog langer, 5 uur... en toen bij Eindhoven nog een half uur in de file gestaan... maar wel een aantal auto's met zomerbanden eruit gereden ( lees stoplichtsprintjes ) icon_mrgreen.gif. En op sommige stukjes nog 150/160 kunnen rijden in een rijtje met een Audi A6, BMW X5 en een Opel Vectra. smile2.gif

Hier in Friesland, totaal geen last van sneeuw :( wel jammer want er ligt hier maar 5 mm hooguit.

Zullen we volgend jaar ff stoplicht sprintje doen als ik mijn motor heb :D ?

BMW x5 is echt een lelijke auto, en met Topgear zag ik dat die dingen amper een heuvel op komen in de drek :puh:

EDIT; ik dacht X6

4:25 en 5:50

http://www.youtube.com/watch?v=NYm_fxjyAYs

Iedere keer als ik zo'n auto zie rijden lach ik toch wel ff :D

Bewerkt: door j0uk3
Delen op andere websites

Had vandaag gehoopt op sneeuwvrij. Niet gekregen :N

Dus maar naar school gereden. Ik was blij dat de gemeente bij ons een beetje het fietspad had geveegd en gestrooid. Alleen dan kom ik op het schoolplein toen ging ik al bijna op me plaat. Maar ja ik was veilig op school aangekomen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...