TekaLoca Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Het moet weg !!! Dit is echt té veel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Eigenlijk vind ik het wel mooi om te zien, zo'n witte wereld.. Geeft onwijs mooie beelden in de natuur! ^^ Verder vind ik het ook nog geweldig om nietsvermoedende omstanders met een sneeuwbal te bekogelen, dus ik vermaak me meestal wel in de sneeuw.. Maar het blijft toch een beetje jammer dat het zo koud is, brrr... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Haha, gisteren echt veel lol gehad. Een paar straten verderop ligt een dijk, en als het flink gesneeuwd heeft, kun je daar prima vanaf glijden. Dus ik heb een oud, goedkoop skateboard gepakt, de wieltjes eraf gesloopt en voila: je hebt een snowboard. Veel leuker dan al die sleetjes en plastic kuipen, waar iedereen mee naar beneden gaat. Hier heb je echt skills voor nodig, want reken maar dat je de eerste paar keer flink op je gezicht gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 22 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2010 gevallen en nu is mijn fiets kapot... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Her en der in het land is het aan het smelten. Maar omdat we vannacht en morgen ook nog wel sneeuw krijgen, hebben we toch een witte kerst. (Zeggen ze...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Het blijft sneeuw in Vlaams-Brabant. Op gras zeker 15 cm en sommige plekken zelfs 20 cm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Fijn hoor. Vanmiddag naar een vriendin van me geweest, en die woont bijna aan de andere kant van de stad. Alles koek en ei, maar op de terugweg brak mijn kettingkast er ineens af. Vermoedelijk omdat ik te hard door de sneeuw probeerde te ploegen. Met als gevolg dat ik kon gaan lopen. Toen kwam ik nog langs een nieuwbouwwijk waar ik totaal de weg niet wist, dus ik raakte compleet verdwaald. Net toen ik het wilde opgeven, en langs de slootkant wilde gaan bivakkeren, kwam ik het pad tegen dat me weer naar de openbare weg zou leiden. Uiteindelijk heb ik er toch nog meer dan anderhalf uur over gedaan, helaas. Kssst, sneeuw, weg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Ik ben er eigenlijk voor om onder elke weg een verwarming aan te leggen. Net als voetbalvelden veldverwarming hebben, een 'wegverwarming' dus. En dan bij elke lantaarnpaal zo'n terrasverwarmer plaatsen. Maargoed, zo revolutionair zijn ze in Den Haag niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Verder vind ik het ook nog geweldig om nietsvermoedende omstanders met een sneeuwbal te bekogelen, dus ik vermaak me meestal wel in de sneeuw.. Maar het blijft toch een beetje jammer dat het zo koud is, brrr... Volwassen.. Ik heb het ook wel weer gezien, ik heb geen zin om te fietsen met sneeuw. Maar toch mis ik het wel weer, de vrijheid. Gewoon overal heen kunnen, niet met bussen en ouders zitten enzow. En buiten dat is het do-de-lijk koud. Maar een witte kerst is ook wel weer leuk. <3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2010 Op zich wel leuk, maar nu begin ik het een beetje zat te worden. Er valt zoals hier geloof ik al eerder is gezegd niet echt te fietsen. Ik heb gelukkig nu vakantie, maar toen ik naar gitaarles ging is het toch wel heel erg vervelend. Gelukkig ben ik niet uitgegleden, want dan had wel grote problemen gehad. Ook krantenwijk is vervelend met dit weer. Het is dat ik er vorige week 200 euro mee opgehaald heb, maar anders zou ik er allang mee gestopt zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Ik ben er eigenlijk voor om onder elke weg een verwarming aan te leggen. Net als voetbalvelden veldverwarming hebben, een 'wegverwarming' dus. En dan bij elke lantaarnpaal zo'n terrasverwarmer plaatsen. Maargoed, zo revolutionair zijn ze in Den Haag niet. Even serieus, hoe wil je dat voor elkaar krijgen? Daarnaast, ben je wel lekker de sneeuw aan het opstoken totdat het smelt, maar wat als het dan nog vriest zoals nu? Heb je ijs, en dan ben je nog verder van huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Nou nee, hij wilt waarschijnlijk aan elke lantaarnpaal ook nog automatische strooizakjes hangen. Anyways, het mag stoppen nu hoor. Heb het gevoel dat het weer zoals vorig jaar tot april gaat zijn. Voordeel ; 'T is een witte kerst, dus da's altijd wel gezellig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Deze nacht heeft veel gesneeuwd. Zeker meer dan 20 cm en bij sommige plekken 25 a 30 cm. Vandaag was kerstbezinnig op school maar meest leerlingen konden niet komen en de bussen rijden niet. De grote tak van de den bij de school is gebroken. De auto zat vast en de tractor moest hem helpen. Het was echt chaos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) Ik woon in Limburg, NL. Bewerkt: 24 december 2010 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Sneeuw omsingelt je meestal helemaal, net als Marrokanen overigens, ik word er altijd een beetje nerveus van. Hier ligt nou iets meer dan 20cm en het sneeuwt nog steeds , bah bah! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.