S-te-Fan Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Sommige plaatsen 40cm hier. Net met een tractor hier in de omgeving wat sneeuw geruimd maar we mogen niet strooien, tekorten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Hier ligt geen sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 *Jaloers* ik val 100x per dag bijna op mijn bek. Er moet een oplossing komen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.McShizzle Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 *Jaloers* ik val 100x per dag bijna op mijn bek. Er moet een oplossing komen! Zijwieltjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Zelf met dat zou ik nog uitglijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mocrosahbi Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 (bewerkt) pfff, na oud en nieuw mag het weer zomer worden. Helaas gebeurt dat niet. ben al 10x op me bek gegaan Bewerkt: 24 december 2010 door Mocrosahbi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Ik woon in Limburg, NL. Hier hetzelfde, woon ook in Limburg Sneeuw omsingelt je meestal helemaal, net als Marrokanen overigens, ik word er altijd een beetje nerveus van. Hier ligt nou iets meer dan 20cm en het sneeuwt nog steeds , bah bah! Whehe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 24 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2010 Sneeuw omsingelt je meestal helemaal, net als Marrokanen overigens, ik word er altijd een beetje nerveus van. Tsjah ik vind het wel logisch met al die PVV stemmers. Anyhow even zonder gekkigheid, wat...een bak sneeuw. Pff. Je moet de tuintafel van ons zien joh, dat ding buigt door de hoeveelheid sneeuw door. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2010 De zon scheen (voor even) en ik dacht: "Yeah naar de stad! ". Ik stapte op mn fiets, en toen: "BOOOOOMMMMMMGRFRLGFLRGRL". Op mn bek. Ze heb er ook geen reet aan gedaan. Gaan ze zout opsparen en gaan ze strooien als de sneeuw weg is . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2010 Ik ging vandaag sneeuwruimen terwijl het sneeuwde. Ik stond dus buiten tot het stopte . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 Ik voorspel dat het vanavond gaat sneeuwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 Hier is het vannacht 4 graden. Plus ik haat sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 Een topic over sneeuw. En gelijk een winstersport advertentie . Hoop dat het gaat sneeuwen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 Sneeuw is leuk! Als ik binnenzit, voor de rest heb ik er een hekel aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 Ik wil nog steeds eens dat door sneeuw het gehele land komt vast te zitten. Gewoon de hele infrastructuur eruit en iedereen een paar dagen thuis, zoals dat wel eens in landen zoals Canada en de VS gebeurt. Gewoon 1x in je leven, om het meegemaakt te hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.