moechy Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2014 Ach laat die kutsneeuw maar weg, gedaan met motorrijden. bah. Gelukkig enkel in de ardennen bij ons. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2014 Hier het afgelopen alleen maar regen gehad, veel regen. Vooral op zaterdagavond kwam het met bakken uit de lucht, en gisteren heeft het vanaf een uur of 5 geregend tot in de laatste uurtjes van gisteren. Helaas was dit geen sneeuw, want ik had graag een pak sneeuw in de tuin gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2014 Hier gelukkig nog geen sneeuw. Alleen het zonnetje en toch ook wel een koude wind. Laat die sneeuw ook maar wegblijven want ik stomp de sneeuwvlokjes persoonlijk terug naar boven. Gisteravond was er wel natte sneeuw, maar na een stevige regenbui waren de daarvan restanten ook al snel verdwenen. Gelukkig maar.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 31 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2014 Ik wil of enorme sneeuw (dat ik er ook echt plezier van kan krijgen) of gewoon geen sneeuw. Van dat motsneeuw vind ik echt niks... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2014 Nog geen sneeuw hier gehad, ook geen natte sneeuw. Alleen zijn de daken van de auto´s bevroren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.