Jump to content

mr whoopie geluid veranderen


spacebook

Recommended Posts

Alle geluidjes staan in een bepaalde map, volgens mij was dat 'Audio'. Ik weet niet helemaal zeker hoe dit werkt; ik heb het nog nooit gedaan, en ik wil het ook niet doen, maar volgens mij moet je daar het juiste bestandje zoeken. Vervang hem dan met een andere (je moet dezelfde extentie invoegen), en als het goed is zal hij dan vervangen zijn... :Y

Edit@hieronder:

Bedankt voor de toevoeging. :Y

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Alle geluidjes staan in een bepaalde map, volgens mij was dat 'Audio'. Ik weet niet helemaal zeker hoe dit werkt; ik heb het nog nooit gedaan, en ik wil het ook niet doen, maar volgens mij moet je daar het juiste bestandje zoeken. Vervang hem dan met een andere (je moet dezelfde extentie invoegen), en als het goed is zal hij dan vervangen zijn... :Y

Dit klopt gedeeltelijk; alle geluidsopnamen voor de cutscenes in .MP3 formaat staan in de Audio map, daarnaast staan er nog 2 bestanden in de audio map (een .sfx en een .raw bestand) en daar zitten alle geluidseffecten in, buiten de cutscenes. Je moet met een tool (Zoek op google naar GTA3 audio extractor of GTA VC audio extractor Klik!) al die bestanden uitpakken en je kan dan het geluid wat je wil vervangen door die van jou, in dit geval het geluid van de Mr. Whoopie. Helaas zijn de bestanden geindexeerd met simpele namen met een nummer. Dus je moet op zoek gaan naar het bestand en dan vervangen. Wat ik me nog herinner van het geluid veranderen in GTA III (het is in VC en III precies het zelfde) dat je eventueel ook nog de lengte op een bepaalde manier moest veranderen van het geluidsfragment, omdat het anders vroegtijdig afgekapt word of dat het op de een of andere manier te lang duurt. Succes ;)

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...