Mikeyyy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 He, Ik wil graag me eigen map maken maar als ik op map editor ofzo druk zegt die dat het niet is geinstaleer kan iemand me helpen? Reageren
kevin software Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 He,Ik wil graag me eigen map maken maar als ik op map editor ofzo druk zegt die dat het niet is geinstaleer kan iemand me helpen? Bdoel je mta:sa race of dm? als het dm is kan het kloppen die is helaas nog niet uit Reageren
account Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 He,Ik wil graag me eigen map maken maar als ik op map editor ofzo druk zegt die dat het niet is geinstaleer kan iemand me helpen? als het dm is kan het kloppen die is helaas nog niet uit hoe kan die het dan hebben Reageren
ikt Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Wachten op de volgende release Reageren
Argon Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 MTA:DM is al wel uit alleen de map editor van MTA:DM is nog niet uit. Reageren
opacool6 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 ik heb mta: race maar bij mij doet hij het ook niet maar bij mijn vrienden wel Reageren
fabio000 Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 ik heb hier een vraag over ( met de race map editor) kan je daarmee single player maps maken en dan in sa zetten? want ik wil een mpa maken met MTA race editor maar hoe krijg ik het in sa?? (singeplayer) plz help als je me niet snpat pm of zeg het hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.