Jump to content

3D omgeving op pc dankzij Wii Remote

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kwam laatst op internet iets leuks tegen. Wat het precies is is moeilijk uit te leggen, maar dat word in

uitgelegd. Je kan dus met de Wii remote een 3D omgeving op je pc creeëren. Ik hoop dat dit programma verder word uitgebreid, want je kan er best veel mee. Het lijkt mij heel cool voor games :D. Het is het zeker waard om het uit te proberen als je een wii hebt + bluetooth.

Die gast heeft meer dingen gedaan, zoals de wii besturen met je vingertoppen. En een white board maken met de Wii remote. Die met dat white board heb ik nog niet gedaan, maar dat ga ik binnenkort wel proberen ^_^.

Hier heb je een link naar de site van die gast die meestal overbelast is.

Hier is een link naar het programma wat je moet hebben want de huidige link is steeds overbelast of dood.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik kwam laatst op internet iets leuks tegen. Wat het precies is is moeilijk uit te leggen, maar dat word in
uitgelegd. Je kan dus met de Wii remote een 3D omgeving op je pc creeëren. Ik hoop dat dit programma verder word uitgebreid, want je kan er best veel mee. Het lijkt mij heel cool voor games :D. Het is het zeker waard om het uit te proberen als je een wii hebt + bluetooth.

Die gast heeft meer dingen gedaan, zoals de wii besturen met je vingertoppen. En een white board maken met de Wii remote. Die met dat white board heb ik nog niet gedaan, maar dat ga ik binnenkort wel proberen ^_^.

Hier heb je een link naar de site van die gast die meestal overbelast is.

Hier is een link naar het programma wat je moet hebben want de huidige link is steeds overbelast of dood.

Echt geniaal. :Y Zeker leuk voor degene die een Wii hebben met een aantal shooters.

Edit:

1200ste post. :D

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:

Ik wist niet eens dat je dat met de Wii kon, echt geniaal. Het zorgt ervoor dat de game ervaring nog iets realistischer word :D. Vooral bij die ronde gevallen op die TV, voor mijn gevoel leek het alsof dat ding echt boven die laptop zweefte. Helaas heb ik geen Wii, anders had ik dit en nog wat andere dingen die die gast uitlegt zeker uitgeprobeert.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Geweldig! Vooral dat 3D gedeelte, dat ziet er echt realistisch uit! *idee om bij 3D spellen een soort camhack te maken die je bewegingen nabootst in de camera?)

Geplaatst:

De bron van dit programma is open source, dus mischien kan iemand dit verder gaan ontwikkelen :D.

En ik hoop echt dat als je homebrew kan draaien op de Wii zonder modchip, dat dit dan verder ontwikkeld wordt zodat je mini shooters op de Wii kan spelen met deze technologie :D. (We zijn namelijk weer een stap dichter bij Wii homebrew op de Wii :D)

Geplaatst:

helaas werkt het bij mij niet als ik op het progje druk dan zegt ie van report verzende weet iemand wat ik fout doe

hoe weet ik of ik direct x hep ?

Ga naar Start > Uitvoeren, typ dxdiag in en druk op enter. Als het goed is, krijg je nu de specificaties van je computer te zien en onderaan welke DirectX-versie. Komt er niks, dan heb je waarschijnlijk geen DirectX, maar dat kan je gewoon gratis downloaden. :)

Edit: Als je een spel installeert dat DirectX nodig heeft, kan je de benodigde versie voor dat spel ook vanaf de cd-rom installeren.

Bewerkt: door Thundercover

NIET ZOVEEL SPAMMEN :duh:. Kijk op de officiele site van die gast en lees het goed door. Het kan gewoon zijn dat die gast er nog mee bezig is om dit programma te verbeteren. En laten we nu maar ontopic gaan :duh:.

Bewerkt: door stefaneke

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...