Jump to content

Ik krijg opeens geen missies meer

jilla

Recommended Posts

Ik zit ff vast in Vice City voor de Pc.

Ik zou nu een missie van Lance moeten doen, alleen zie ik het roze gedoe niet waar je in moet lopen als je een missie wilt doen.

Ik zie wel de L (de L van Lance) op de map staan, maar als ik naar die L toe ga (De L bevindt zich bij dat grote villa die je van Diaz hebt overgenomen), dan zie ik alleen dat $ tekentje staan waar je max. $5000 kan ophalen.

Ik heb al gezocht naar dat roze gedoe rondom de villa maar ik kan het niet vinden.. :N

En ik krijg ook geen telefoontjes van mensen voor missies, dus ik zit eigelijk vast..

Iemand misschien die kan helpen, of iemand met soortgelijken problemen??

Delen op andere websites

Had je al geprobeerd om het huis te betreden en daar verder te zoeken? Het huis kan je in Vice City betreden door aan de voorkant de trap op te lopen en door de openstaande deuren te lopen, of aan de achterkant van het huis bij dat overdekte zwembad achterin naar links of naar rechts lopen.

Delen op andere websites

Ik zit ff vast in Vice City voor de Pc.

Ik zou nu een missie van Lance moeten doen, alleen zie ik het roze gedoe niet waar je in moet lopen als je een missie wilt doen.

Ik zie wel de L (de L van Lance) op de map staan, maar als ik naar die L toe ga (De L bevindt zich bij dat grote villa die je van Diaz hebt overgenomen), dan zie ik alleen dat $ tekentje staan waar je max. $5000 kan ophalen.

Ik heb al gezocht naar dat roze gedoe rondom de villa maar ik kan het niet vinden.. :N

En ik krijg ook geen telefoontjes van mensen voor missies, dus ik zit eigelijk vast..

Iemand misschien die kan helpen, of iemand met soortgelijken problemen??

Je hebt de missie Copland gehaald, want anders zou er geen Asset van $5000 bij Vercetti Estate staan. Om de slotmissies vrij te spelen moet je vijf bedrijven kopen en daarvan de missies doen. Een bedrijf moet je sowieso kopen en daarvan moet je alle missies voltooien en dat is Print Works. De andere vier bedrijven mag je zelf uitkiezen naar eigen inzicht. Kijk even op WikiGTA op de pagina van Cap The Collector wat de eisen zijn om de slotmissies te kunnen spelen. Voor een overzicht van bedrijven in Vice City kun je op deze pagina van WikiGTA kijken. De zijmissies kun je links laten liggen als je alleen de storyline wil voltooien, maar die zijmissies tellen natuurlijk ook voor het halen van de 100%.

Edit: Ik heb even een kort kijkje genomen in je Savegame en ik zag de roze marker ook niet. Die roze marker in Vercetti Estate krijg je pas als je de allerlaatste missie Keep Your Friends Close gaat spelen. Ik zag dat je maar een bedrijf had gekocht. Je krijgt geen missies meer omdat je de meeste zijmissies al hebt uitgespeeld. Alleen de zijmissies die gekoppeld zijn aan een bedrijf moet je nog doen. Een voorbeeld hiervan is The Malibu en Phil Cassidy. Om de slotmissies Cap The Collector en Keep Your Friends Close vrij te spelen moet je nog vier bedrijven kopen en daarvan alle missies voltooien. Zoals ik eerder had verteld moet Print Works erin zitten omdat vanuit Print Works de slotmissie Cap The Collector wordt gegeven. Ik kan je vertellen dat je nu bedrijven moet kopen en daarvan alle missies te doen.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...