Jump to content

Final Fantasy Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds vandaag heb ik eindelijk Photoshop en ik vond dit een prachtige afbeelding om te eens te laten raten. Wat vinden jullie ervan? :)

post-13783-1199399779.png

Geplaatst:

Ik vind er niet zoveel aan. De achtergrond vind ik maar slapjes, de brushes staan gewoon op de gradient-achtergrond, en blenden helemaal niet in, staat niet zo mooi. Render past wel bij de rest, maar verder ook niets. Die licht-effecten die je hebt toegevoegd passen ook niet goed bij de rest. Tekst kan ook stukken beter. Maar het zal wel zijn, omdat je een beginner bent, veel oefenen.

Geplaatst:

Ik vind het voor een beginner een mooie signature. De achtergrond is past wel bij je render en natuurlijk bij Final Fantasy. Je tekst kan ook wel, maar toch vind ik het licht effect erg jammer. Maar toch een mooie signature.

KUTGW ! (ofzoiets :puh: )

mvg,2fast{0}

Geplaatst:

Nou ik kan niet achterblijven of course.

Ik vind het voor je eerste sig een hele mooi signature. Ze is mooi ingeblend. Het lichteffect is iets te fel naar mijn mening. Als je die achter haar had gezet bijvoorbeeld was het een stuk minder knallend geweest.

De achtergrond vind ik erg mooi gemaakt er zit echt een vorm van diepte in. KUTGW :tu:

Geplaatst:

jezus wat zijn er veel mensen wakker nu :7

oke, ik vind dit voor je allereerste sign toch mooi, je hebt de standaard dingen al weten te vinden zoals de brushes, blur en lighting effects.

* probeer er op te letten om je brushes niet over je render heen te laten lopen, dit zal 99 van de 100 keer niet mooi uitkomen.

* de effecten door de blur achter je render zijn mooi, alleen gaan ze niet echt samen met de BG *achtergrond*

* voor de Bg zou je wat leuke tuts kunnen volgen, om wat meer gebruik te maken van brushes enzo :) zijn er in de tut zone aardig wat te vinden!*

greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...