Jump to content

Mafia City Of Lost Heaven

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi ik woon in Haarlem.

Maar ik zoek al zo'n 2 jaar: Mafia the game

Ik ben naar 'E-Plaza' geweest,

en naar 'Intertoys',

en natuurlijk naar 'Digifan'

Maar waar heb je Mafia :?

Waarom: Want bij mij is Mafia the game gecrasht

OTTO :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

bedoel jij mafia voor pc want ik snap je vraag niet goed?

anders kijk eens op ebay maar die site is eigelijk niet te vertrouwen

google eens waar je het game kunt bestellen mischien hebben ze hem nog in stock :puh:

wat onmogelijk is maar het proberen waard.

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Het spel stamt uit 2002, dus hij is al minstens een jaar of vijf te koop geweest. Wat ik hiermee wil zeggen is dat, ondanks het succes van Mafia, het spel vrijwel niet meer in de winkels te krijgen is. In de tijd dat ik hem kocht (een jaar of drie geleden) vond ik ook niet dat hij echt gemakkelijk te vinden was, waarschijnlijk is dat altijd al wel zo geweest. GTA III bijvoorbeeld komt ook uit 2002, en die zie je nog redelijk vaak liggen. Hoe dan ook, ik raad je aan om per winkel even te vragen, en dus niet enkel te kijken. Misschien heb je het geluk dat je hem op die manier nog tegenkomt. De kans is echter wel groot dat je hem helemaal niet meer aantreft in de winkels. In dat geval is het aan te raden eens te zoeken op internet, zoals thug al suggereerde. Ik zou alleen wat dichter bij huis zoeken, zoals bij Marktplaats of Speurders. Succes met zoeken nog!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...