Jump to content

Call of duty 4:

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb wat vragen over de RCON in cod4, hoe roep ik UAV, Airstrike en heli op via de RCON ?

dit was alles,

alvast bedankt

Geplaatst:
Ik heb wat vragen over de RCON in cod4, hoe roep ik UAV, Airstrike en heli op via de RCON ?

Ik heb nog wel voor je gezocht, maar in geen enkele lijst ben ik iets tegengekomen. Gezien het feit dat je alles moet verdienen met kill-streaks, lijkt me het niet mogelijk dat je deze direct al kunt oproepen door middel van een RCON command...

Geplaatst:

Ik heb nog wel voor je gezocht, maar in geen enkele lijst ben ik iets tegengekomen. Gezien het feit dat je alles moet verdienen met kill-streaks, lijkt me het niet mogelijk dat je deze direct al kunt oproepen door middel van een RCON command...

Dan heb je nog het "setstat" command.

Hoe gebruik je die dan?

Of kan je een killstreak aan iemand geven?

In de console krijg je zoveel te zien maar als je dat dan probeerd op te roepen lukt dat niet..

Greetz,

Geplaatst:

Via de Rcon tool kan je geenairstrike of heli of uav aan iemand geven ook geen killstreek dat moeten de spelers allemaal zelf verdienen en een airstrike oproepen doe je met 6

Geplaatst:
Via de Rcon tool kan je geenairstrike of heli of uav aan iemand geven ook geen killstreek dat moeten de spelers allemaal zelf verdienen en een airstrike oproepen doe je met 6

Ik heb al zo veel airstrikes en heli's gehad dus ik weet wel hoe je dat moet aanroepen ;)

Ik heb ook een manier gevonden hoe ik airstrikes en heli's in een command kan aanroepen..

alleen ik heb nu alleen nog een soort rcon GIVE command nodig.

Net zoals /give moet ik dan iets hebben van /rcon give wat dan wel werkt in ieder geval...

Enig idee?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...