max96 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Mijn versgeinstalleerde SA loopt vast als het laadbalkje op de helft is. Heb al opnieuw geinstalleerd en voorheen deed hij het wel. Ik heb windows vista, goede specs en niet gemod. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Heb je wel een goede videokaart, kijk anders even op het hoesje wat de benodigdheden zijn en ga het lijstje gewoon even af. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Het kan zijn dat je in het verleden ooit eens hebt gemod, dan moet je naar ©:/ Program files/ Rockstargames/GTA San Andreas gaan. En dan de GTA San Andreas map verwijderen, dan uninstall doen en GTA San Andreas weer opnieuw instaleren. Dit probleem had ik ook vaak en dit was de eninge oplossing bij mij, succes. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 hij zegt in de eerste post dat ie niet heeft gemod Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Nou het heeft zeker niets met Videokaart te maken dit probleem, als GTA San Andreas niet verder laad dan de helft ligt dit meestal aan mods. Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Probeer hem eens te draaien in de compatibiliteits modus XP, misschien dat ie dan wel volledig draait. Ik weet zelf niet precies waar je dat kan instellen in Vista omdat ik zelf geen Vista heb Volgens mij moet je dan rechtermuisknop op de .exe en dan eigenschappen en dan compatibiliteit Greetz Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Dit heb ik ook wel eens alleen dan heb ik de verkeerde versie van SA. Heb ik bijv. V2.0 en de savegame V1.1 Deze kan je zo downgraden/upgraden. Je moet alleen even een patch hebben: Als je V2.0 hebt downgrade je hem naar V1 Als je V1.0 hebt upgrade je hem naar V2 Je moet het bestand wel uitpakken met WinRAR/WinZIP. Bewerkt: 4 januari 2008 door visser23 Reageren
max96 Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik heb geen mods, ik heb de specs(dus ook de videokaart). Heb ook al compatibiliteitsmodus geprobeerd(win98 en XP) Speelde vroegah elka dag SA op deze PC. En ik doe new game dus ligt ook niet aan versie. haha, ik heb het opgelost door het 'als administrator uit voeren' toch bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.