Gangsta Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Hallo. Ik heb een paar maanden geleden een topic op GTAForum gelezen hoe je het beste uit GTA SA komt als het gecrashed is. Als mijn GTA SA gecrashed is moet ik áltijd mijn PC opnieuw starten. Dit komt omdat CTRL + ALT + DELETE het niet doet tijdens GTA. Is er geen andere manier om uit GTA te komen? Want Ctrl+alt+delete doet het niet maar ik wil toch wel graag naar de task manager/Windows taakbeheer. Andere knoppen zoals Alt + F4 etc doen het niet. Wie weet hiervoor een oplossing want ik beschadig zo steeds mijn PC door het in een keer uit te zetten.. Alvast bedankt. PS. Sorry als hier een topic over bestaat. Ik heb echt overal gezocht maar ik kon het niet vinden. Bewerkt: 4 januari 2008 door Gangsta Reageren
Donwell Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Als ik zelf eens zo'n probleem heb, druk ik altijd op de knop [start] van je toetsenbord. Dan opent het 'Start' venstertje van je computer, en minimaliseert GTA San Andreas. Vervolgens mij je snel met rechtermuisknop op de taakbalk onderin klikken, en vervolgens op 'Taakbeheer'. Daar kun je hem vervolgens uitschakelen. Edit@hieronder: Die bedoelde ik inderdaad. Bewerkt: 4 januari 2008 door Donwell Reageren
Gangsta Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Als ik zelf eens zo'n probleem heb, druk ik altijd op de knop [start] van je toetsenbord. Dan opent het 'Start' venstertje van je computer, en minimaliseert GTA San Andreas. Vervolgens mij je snel met rechtermuisknop op de taakbalk onderin klikken, en vervolgens op 'Taakbeheer'. Daar kun je hem vervolgens uitschakelen. Hey. Ik heb geen start knop... Bedoel je zo'n windows toetsje? Zoja, dat helpt ook niet bij mij.:S Bedankt. Gangsta, Reageren
Galiorix Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Als ik zelf eens zo'n probleem heb, druk ik altijd op de knop [start] van je toetsenbord. Dan opent het 'Start' venstertje van je computer, en minimaliseert GTA San Andreas. Vervolgens mij je snel met rechtermuisknop op de taakbalk onderin klikken, en vervolgens op 'Taakbeheer'. Daar kun je hem vervolgens uitschakelen. Hey. Ik heb geen start knop... Bedoel je zo'n windows toetsje? Zoja, dat helpt ook niet bij mij.:S Bedankt. Gangsta, Zou je misschien even willen uitleggen wat voor crash het is? Want ik weet dat bij een crash van GTA SA het geluid ongeveer 1 seconde zich zelf herhaald, terwijl bij een freeze alles opeens stilstaat. Bij een crash blijf het beeld volgens mij nog gewoon van het spel, maar blijft het hangen. Terwijl bij een freeze het beeld zwart word, maar dat weet ik niet zeker; het kan net zo goed omgekeerd zijn. Als het een crash is met het herhalende geluid, dan is er de mogelijkheid in Windows om te rebooten bij zo'n crash, maar hoe je dat activeer weet ik niet. Greetz Reageren
Gangsta Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Als ik zelf eens zo'n probleem heb, druk ik altijd op de knop [start] van je toetsenbord. Dan opent het 'Start' venstertje van je computer, en minimaliseert GTA San Andreas. Vervolgens mij je snel met rechtermuisknop op de taakbalk onderin klikken, en vervolgens op 'Taakbeheer'. Daar kun je hem vervolgens uitschakelen. Hey. Ik heb geen start knop... Bedoel je zo'n windows toetsje? Zoja, dat helpt ook niet bij mij.:S Bedankt. Gangsta, Zou je misschien even willen uitleggen wat voor crash het is? Want ik weet dat bij een crash van GTA SA het geluid ongeveer 1 seconde zich zelf herhaald, terwijl bij een freeze alles opeens stilstaat. Bij een crash blijf het beeld volgens mij nog gewoon van het spel, maar blijft het hangen. Terwijl bij een freeze het beeld zwart word, maar dat weet ik niet zeker; het kan net zo goed omgekeerd zijn. Als het een crash is met het herhalende geluid, dan is er de mogelijkheid in Windows om te rebooten bij zo'n crash, maar hoe je dat activeer weet ik niet. Greetz Het komt helemaal niet vaak voor, bij de laadscreen van SA. Maar ik heb nu MTA:SADM, en ik ben bang dat het weer gaat vastlopen op een moment. Dus daarom wil ik weten hoe ik meteen naar mijn bureaublad terugkeer zonder dat ik het start knopje van mijn PC ingedrukt hou. Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Alt + Tab. Dan kom je op bureau blad en dan rechtenmuisknop op SA en dan stoppen Reageren
Gangsta Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Alt + Tab. Dan kom je op bureau blad en dan rechtenmuisknop op SA en dan stoppen Oh okee bedankt ik ga het wel proberen wanneer SA weer vastloopt. Bedankt. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 De allerbeste manier om SA status te killen als het vastzit, is de Crazy Trainer +151. Daarmee beeindig je met CTR+ALT+F5. Op die manier hoef je nooit meer je pc rebooten! Reageren
ikt Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Of je kunt gewoon kladblokje openen, eeen paar dingen erin typen, en zo laten staan. Start GTA. Als hij vastloopt moet je gewoon 1 keer op de uitknop van je computer drukken. Dan sluit Windows af op de normale wijze. Maar nu stopt hij als hij Kladblok moet afsluiten. Dus GTA is weg. (Werkt niet bij oude computers die met een ''echte'' aan-uit knop werken.)(3 seconden lang inhouden bij nieuwere computers is ook gewoon meteen electriciteit uit) Reageren
Gangsta Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Of je kunt gewoon kladblokje openen, eeen paar dingen erin typen, en zo laten staan. Start GTA. Als hij vastloopt moet je gewoon 1 keer op de uitknop van je computer drukken. Dan sluit Windows af op de normale wijze. Maar nu stopt hij als hij Kladblok moet afsluiten. Dus GTA is weg.(Werkt niet bij oude computers die met een ''echte'' aan-uit knop werken.)(3 seconden lang inhouden bij nieuwere computers is ook gewoon meteen electriciteit uit) Oke bedankt ik ga dat ook proberen. Dus als hij crashed druk ik op mijn aan/uit knoppie en dan ben ik weer terug op mijn bureaublad? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.