Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen

Ik ben het GTAspook en ben hier nieuw en heb al gekeken bij downloads...

Het ziet er leuk uit maar hoe zit dat nu , hoe kun je auto's maken en nieuwe gebouwen etc.?

Bedankt , GTAspook :bonk:

Geplaatst:

Dat vereist veel ervaring om dat te kunnen. Gebouwen worden vaak gemaakt met GMax of 3DSMax, en wagens met ZModeller. In de Master Tutorial List vind je hier verscheidene tuts over. ;) Als je dit ook wilt doen, raad ik je aan klein te beginnen en het uiteindelijk steeds groter uit te werken. :)

Geplaatst: (bewerkt)

bedankt Donwell

Ik heb dat programma nu en ik heb een blueprint , maar hoe krijg je een gecutte blueprint? :N

blueprint lukte , totdat ik volgens de tut create=>faces=>strip

nou , me probleem is dat ik geen 'faces' zie bij create en dat ik 2X strip zie en volgens de tut moet je rode puntjes krijgen , nou die heb ik ook al niet :?

Bewerkt: door GTAspook
Geplaatst:

en nu zit ik weer vast bij de verticles , ik heb die tut doorgenomen en natuurlijk is het programma ook een oudere versie

ik zit met zmodeler2.1.0 en daar zit ik (alweer) :duh::ch: vast bij de verticles

als je de tut bekijkt zit ik net aan de verticles , maar het programma is zo anders dak er niet aan uit kan

dank bij voorbaat ^_^

GTAspook

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...