Jump to content

3 Luchtvoertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Op WikiGta staathet volgende:

''Na het halen van de vliegschool spawnen er maximaal drie verschillende luchtvoertuigen, afhankelijk van de vorderingen binnen de vliegschool.''

Nu heb ik in Savegame Aanvraag gevraagd om de vliegschool voor me af te maken, en daar staat nu:

Mission Passed - Alles Goud!

Beloning: Hunter.

Maar hoe krijg je die andere twee vliegtuigen?

Geplaatst: (bewerkt)

Die zijn er gelijk bij, want voor alles brons is Rustler, alles zilver (en dus ook brons) is Stuntplane en alles goud (en dus ook brons en zilver) is Hunter. Simpel: Als je zilver gehaald hebt, zit je boven brons en dus is brons ook gehaald.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:
Die zijn er gelijk bij, want voor alles brons is Rustler, alles zilver (en dus ook brons) is Stuntplane en alles goud (en dus ook brons en zilver) is Hunter. Simpel: Als je zilver gehaald hebt, zit je boven brons en dus is brons ook gehaald.

Bij mij staat er soms een Hunter en soms een andere helicopter, Hoe werkt dat?

die 2 helikopters wisselen mekaar af .de ene keer is het de hunter die er staat en de andere keer de andere helikopter.

Bewerkt: door dupree
Geplaatst:

Dit hangt af vanuit welke richting je naar het vliegveld toekomt. Het varieert dus of je van nord, west, zuid of oost komt.

Geplaatst:

Je hebt ondertussen ook de missie 'Up, up and away!' gedaan, de missie waar je moest indringen in het Military Fuel Depot en een skycrane moest stelen. Onder deze helikopter hing een magneet, en deze moest je naar je vliegveld brengen. Hierna is de magneet weg, maar staat deze er ook. Als je ook op alles Goud hebt met de Flying School, staat de ene keer de Leviathan er, de andere keer de Hunter. :)

Geplaatst:

yo

op alle vliegvelden staan vet coolle vliegtuigen met prpellors en zo

maar die gaan niet open

mijn vraag is hoe gaan ze open?????????

me e-mail=michielderuyter007(at) live DOT nl

alvast bedankt :cya::tu:

Dit komt omdat jij je vliegbrevet nog niet hebt gehaald, dit geeft je nog geen toesteming om erin te vliegen. Je zal dus eerst je vliegbevret moeten halen, hoe je dat doet: Dit doe je door de Flying School uittespelen die je kan vinden in The Desert, deze Flying school oftewel Verdant Meadows is na de missie Verdant Meadows een van je savehouses. Als je dit savehouse voor $80.000 hebt gekocht, is de missie die erna komt toevallig de Flying school.

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

wat is eigelijk het coolste vliegtuig

ene kan je ook in het vliegtuig rondlopen

ene nu ik tog zo veel vraag: is er ook een vliegtuig waar mensen in gaan als je ze heb gerekuteerd

:eten::eten::eten::eten:

Geplaatst:

ene nu ik tog zo veel vraag: is er ook een vliegtuig waar mensen in gaan als je ze heb gerekuteerd

Of er een vliegtuig is weet ik niet, maar er zijn wel een aantal helicopters waar 2 mensen in passen en 1 waar 4 mensen in passen, uit mijn hoofd heten deze de Leviathan. Maar ksal dat nog ff opzoeken.

Geplaatst:

Nee daar is niet zo'n vliegtuig. Je hebt er overigens wel een de Dodo. Hier vind je meer informatie over de Dodo en zijn spawnplekken of plaatsen. Je er alleen jammer genoeg maar één persoon in doen dus jijzelf (CJ) en een gerecuteerde persoon.

Of er een vliegtuig is weet ik niet, maar er zijn wel een aantal helicopters waar 2 mensen in passen en 1 waar 4 mensen in passen, uit mijn hoofd heette deze de Leviathan. Maar ksal dat nog ff opzoeken.

2 personen: Leviathan, Raindance, Seasparrow, Sparrow

4 personen: Maverick

Voor de vliegtuigen is hier een lijstje:

2 personen: Beagle

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Er is een missie waar je in een vliegtuig moet rondlopen, deze missie heet Freefall. Deze missie is voor heel veel mensen moeilijk te halen, maar dan bedoel ik het vliegen. Als je door de corona bent gevlogen zie je een filmpje waar C.J. in het vliegtuig komt. Nu moet je in het vliegtuig 4 mafioso vermoorden, ze hebben allemaal pistol's. Als je ze hebt uitgeschakeld komt er weer een cutscene waar cj naar voren loopt en de piloot achter zijn stoel vandaan komt, nu moet je de piloot uitschakelen. Dit is dus een tijdje in het vliegtuig, als je erin wil waneer je wil zal je moeten gaan modden. Dit vliegtuig heet trouwens de Shamal. Je kan er ook inraken door hemel 'E' via de coördinaten, hier kan je daar meer info over vinden: >Klik< en >Klik<

Ja, je kan homies meenemen in vliegtuigen als deze ter beschikking zijn van 2/ 4 stoelen. Hierboven heeft kloep een lijstje gegeven. Homies zullen niet uit vliegtuigen schieten, en wat jou eerste vraag betreft moet jij zelf weten, je kan bijvoorbeeld eens een kijkje nemen in de voertuigen lijst en alle luchtvoertuigen onder de loep nemen. Hier kan je die lijst vinden: >Klik<. Veel succes :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...