Michilos Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Halo, ik heb gehoord dat ergens in gta sa zch een huis bevindt met allerlei wapens? Ergens in het bos ofzoo? Heeft iemand een idee waar ik dat huis zou kunnen vinden? (kaartje miss) Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Je bedoelt denk ik het huis van Mike Toreno in Tierra Robada. Nadat je de missies hebt gedaan van Mike Toreno, zullen er de volgende wapens spawnen: Minigun; Rocket Launcher; Heat Seaking RPG; Flamethrower. Succes! Mr. Sugo EDIT: @ hieronder: Dat kan ook nog ja Bewerkt: 4 januari 2008 door Mr. Sugo Reageren
Donwell Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Dat kan kloppen, je bent hier echter wel een vriendin voor nodig. Deze vriendin heet Helena Wankstein, op WikiGTA vind je hier haar profiel. Haar huis zul je vinden in Flint County, vlakbij de grens van de Badlands en Los Santos. Op de kaart verschijnt hier een hartje, als je haar eenmaal als vriendin hebt. In het schuurtje vind je dan een aantal wapens. @Hierboven: Bewerkt: 4 januari 2008 door Donwell Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Je bedoelt denk ik het huis van Mike Toreno in Tierra Robada. Nadat je de missies hebt gedaan van Mike Toreno, zullen er de volgende wapens spawnen:Minigun; Rocket Launcher; Heat Seaking RPG; Flamethrower. Dit klopt echter inderdaad, alleen bij alle missies van Mike Toreno komt ook nog de missie Vertical Bird kijken, als je deze missie uitspeelt zal er een hydra spawnen en dus 'Heavy Artillery' in de Ranch van Mike toreno, hier is overigens ook nog een Opslag punt te vinden, dus je kan het eigenlijk beschouwen als savehouse wat op de map staat aangegeven als: . Ik heb even een map gemaakt waar je precies moet zijn voor de Ranch: Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Je bedoelt denk ik het huis van Mike Toreno in Tierra Robada. Nadat je de missies hebt gedaan van Mike Toreno, zullen er de volgende wapens spawnen:Minigun; Rocket Launcher; Heat Seaking RPG; Flamethrower. Dit klopt echter inderdaad, alleen bij alle missies van Mike Toreno komt ook nog de missie Vertical Bird kijken, als je deze missie uitspeelt zal er een hydra spawnen en dus 'Heavy Artillery' in de Ranch van Mike toreno, hier is overigens ook nog een Opslag punt te vinden, dus je kan het eigenlijk beschouwen als savehouse wat op de map staat aangegeven als: . Ik heb even een map gemaakt waar je precies moet zijn voor de Ranch: Die bedoelde ik Reageren
poep5691 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Johson huis na het volspuiten va alle tags in ls: vol met leuke spul ak, sawn off , etc Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Johson huis na het volspuiten va alle tags in ls: vol met leuke spul ak, sawn off , etc Dat kan ook ja, als je alle 100 spray tags hebt over gespoten, zal er in de keuken van het Johnson huis een viertal wapens verschijnen namelijk; AK47; Molotov Cocktails; Tec-9; Sawn-off Shotgun. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.