Jump to content

Help JIVE DRIVE

gtadaphne

Recommended Posts

willen julie mij aub helpen want ik kom al heel lang niet verder

op het begin met die auto dat lukt nog wel ma als ik die mensen moet gaan doden

dat haal ik niet hoe moet dat ???????

Groeten daphne

Hey,

Hier zijn al erg veel topics over. Hier vind je ze, en ik zou ze zeker even doorbladeren want er staan erg handige tips in. Bij het schietgedeelte moet je gewoon genoeg Health en Body Armor hebben, en als je hier niet genoeg aan hebt dan kan je extra body armor halen door de missie 'Vigilante'. Daarnaast is een goed wapen ook geen overbodige luxe. Zorg dat je sowieso een machinegeweer hebt voor onderweg, en voor het gedeelte daarna kan je het beste een AK nemen. Als je er echt niet uitkomt dan kan je ook nog een Savegame aanvraag doen. Veel succes ;)

Delen op andere websites

Jive Drive is inderdaad een lastige missie. Wanneer Lance de wagen in de prak rijdt, komen er allemaal bewapende Cholos op je af die je graag willen vermoorden. Voordat je de missie start zou ik tenminste voor een volle balk Health en Armor zorgen. Ook een goed wapen zou erg handig zijn. Ik zou je de S.P.A.S 12 aanraden, maar helaas is deze op het eerste eiland nog niet te vinden en ook nog niet te kopen. Daarom raad ik je de AK 47 als wapen aan, de Scorpion, die je in Stonewall J's kan kopen is misschien ook handig. Wanneer de Cholos je na de autocrash insluiten, moet je de tip volgen die WikiGTA je geeft. Veel van doel wisselen met de L-toets.gif helpt. Veel succes!

Edit: Typen doe ik blijkbaar erg 'snel' de laatste tijd. :7

Bewerkt: door Svenie
Delen op andere websites

Het is simpel.

1. Zorg voor veel Armor je kunt t beste de vilante missie doen voor dat je hieraan begint.

2. Health is ook geen overbodige luxe. en de paramedic missie werkt hoer ook weer in je voordeel

3. je kunt t beste veel Wapens en munitie hebben ga eens voor dat je deze missie doet en paar keer rond het eiland om wat Wapens en munitieop te halen.

4.ik raad je de stubby shotgun, ak, silenced mg, pistol, rocket launcher en grenades aan. het kan natuurlijk geen kwaad om alle wapens en munitie op te halen maar deze zijn tot zover ik weet de beste van het eiland.

5. schiet op de personen met je wapens. als je grenades en rocketlancher gaat gebruiken gooi of richt dan niet in de buurt van lance maar de andere kant op.

6. blijf bij lance in de buurt. als hij dood is dan is de missie ook afgelopen.

tip. Doe ook een aantal missies van de empire building en neem er van te voren een paar over dat brengt wetextra geld in de kas. daarmee ken je ook nog wat wapens kopen. en geef voor de missie Zoveel als mogelijk geld uit. maar houw op zijn minst $2100 over toch voor t geval dat je dood gaat dan heb te teminste al je wapens en munitie terug.

$100 voor t ziekenhuis zelf. 200 voor je wapens terug te kopen.

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...