stijnenleon Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ik heb net san andreas gekocht voor de pc. ik zou graag een g unit mod willen hebben voor mijn gang maar.. ik las dat over versie 1 en 2 enzo, ik snap dr nix van.. als ik zon mod instaleer raak ik dan mijn missies kwijt?? en waar moet ik die mod dan neerzetten?? kan iemand mij helpen plz alvast bedankt Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Nou, je kan alleen modden in V1. Meestal als je hem koopt heb je V2. Dit kan je zien door in het spel recht onder in het scherm te kijken. Als er niks staat heb je V1 als er V2 staat heb je dus versie 2. Dan moet je je San Andreas downgraden naar V1 om te kunnen modden. De downgrade naar V1 Pak hem dan uit met WinRAR. Dan kan je hem spelen en modden. Alleen je oude savegames werken dan niet meer. Zo'n mod moet je installeren met IMG Tool 2.0 Hier is de Tut. De handleiding hoe je een mod installeerd met IMG Tool 2.0 Bewerkt: 4 januari 2008 door visser23 Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Nou, je kan alleen modden in V1. Meestal als je hem koopt heb je V2. Dit kan je zien door in het spel recht onder in het scherm te kijken. Als er niks staat heb je V1 als er V2 staat heb je dus versie 2. Dan moet je je San Andreas downgraden naar V1 om te kunnen modden.De downgrade naar V1 Pak hem dan uit met WinRAR. Dan kan je hem spelen en modden. Alleen je oude savegames werken dan niet meer. Je haalt twee dingen door elkaar: In het beginscherm kijken en de V1 files. In het beginscherm kijken klopt, omdat je daar kan zien of je kan modden te ja of te nee. Enkel heb je niet de V1 files nodig om te kunnen modden, maar de patch. Open de patch, klik een paar maal op 'Next', selecteer je GTA San Andreas map(waar de .exe in staat) en druk vervolgens weer een paar keer op 'Next'. Als het goed is staat er nu V1.01 rechtsonder in je beginscherm. Nu kan je modden.Groeten, VWOer Reageren
stijnenleon Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 dank jullie wel, maar weet een van jullie ook waar je een G-unit mod kan downloaden??? groeten stijnenleon Reageren
stijnenleon Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 hallo, ik heb gezocht op google naar de mod van G-unit en kwam deze site tegen: http://files.filefront.com/gunit+modrar/;4...;/fileinfo.html ik drukte op download en wat moet ik nou doen...?? het is .rar bestand wat moet je daarmee. kan iemand mij asjeblieft helpen.. ik heb trouwens gta al naar versie 1 gedaan alvast bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) hallo,ik heb gezocht op google naar de mod van G-unit en kwam deze site tegen: http://files.filefront.com/gunit+modrar/;4...;/fileinfo.html ik drukte op download en wat moet ik nou doen...?? het is .rar bestand wat moet je daarmee. kan iemand mij asjeblieft helpen.. ik heb trouwens gta al naar versie 1 gedaan alvast bedankt Je meot het bestand dan uitpakken met Winrar. Deze valt >>hier<< te downloaden. veel succes met de mod. Bewerkt: 4 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
stijnenleon Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ok ik heb hem uitgepakt met winrar... nu heb ik en mapje met daarin 2 mapjes: GTA3.img, players.img in gta3.img zitten weer 2 mapjes FAM en TAGS waar moet ik die mappen neerpleuren?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ok ik heb hem uitgepakt met winrar...nu heb ik en mapje met daarin 2 mapjes: GTA3.img, players.img. In gta3.img zitten weer 2 mapjes FAM en TAGS. Waar moet ik die mappen neerpleuren?Corrigeer me als ik het fout heb maar ik vermoed dat er in de mapjes 'FAM' en 'TAGS' .txd en .dff bestanden zitten, en aangezien het bovenliggende mapje gta3.img en players.img heten vermoed ik dat je textures gaat vervangen. Om dat te doen moet je IMGTool hebben. Download hem, en pak hem uit met WinRAR. Open het programma en klik op 'File' --> 'Open...', zoek gta3.img op. gta3.img staat in je GTA SA-map in de submap 'models'. Players.img staat daar ook. Open eerst gta3.img en zoek naar de bestanden die in TAGS en TAF stonden. Klik met de rechtermuisknop op de bestanden of op 'commands' in IMGTool en klik op Replace. Vervang de bestanden door de uitgepakte bestanden. Doe hetzelfde met de overigen.Groeten, VWOer Reageren
stijnenleon Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ok ik heb alles met img tool 2.0 veranderd en nu>>?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ok ik heb alles met img tool 2.0 veranderd en nu>>?? Het spel starten en kijken of de mod goed is gelukt. Reageren
stijnenleon Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 dankje man het ziet er echt zo vet uit:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.