Jump to content

Remake?


STASKO

Moet er een Remake van Vice City komen?  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Moet er een Remake van Vice City komen?

    • 1 100% ja
      5
    • 2 100% nee
      4
    • 3 gta 3 remake
      4
    • 4 SA remake
      2
    • 5 gta1 remake
      0
    • 6 gta2 remake
      0
    • 7 gta Londen remake
      0
    • 8 alemaal een remake
      0
    • 9 geen remakes van bestaande gta games!
      4


Recommended Posts

Ben jij dan degene die dat 'even' doet. Ik vind de graphics in Vice City veel beter dan in GTA3. Alleen in het intro-filmpje van GTA3 al. Volgensmij zijn dat écht maar 3 frames per seconden. Maar wat heb je aan een remake, het zou wel grappig zijn als je ineens een Vice City zou hebben die gewoon nóg mooier zou zijn dan de huidige, maar dan kan de 'uitgever' ervan het denk ik toch niet laten om het verhaal nog iets bij te schroeven. Zodat het niet meer op de oorspronkelijke lijkt. Als er een nieuwe GTA uitkomt hoeft dat niet te gebeuren omdat ze zelf het hele verhaal kunnen verzinnen. Het is volgensmij niet echt leuk om bij een spel je aan regels te houden wat het verhaal betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice city blijft een goed spel al blijft gta3 toch de beste kwa sfeer en het gevoel te hebben dat je je ook daadwerkelijk in een grote stad begeeft wat Vice city en SA weer niet hebben,,,,,zucht een paar jaartjes geleden was alles beter.

^%*(&^*&*(^,,nee zo moet je niet denken!! SA zou ik toch boven gta3 kiezen al blijft gta3 toch oo de kroon zitten, wat je mening ook is.

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...