Jump to content

Publicity tour


frankgtasanandreas

Recommended Posts

Je moet net zo lang blijven rijden totdat je melding op het scherm krijgt dat de bom onschadelijk is gemaakt. Tot die tijd moet je zo hard mogelijk blijven rijden. Als je niet volgas rijdt, gaat het balkje vollopen, is deze vol, dan ontploft de auto. Je kunt hem dan weer leeg krijgen door harder te rijden. Onderweg wordt je compleet gek van het geschreeuw van Love Fist, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Na een paar minuten rijden is de bom onschadelijk gemaakt en kun je op je eigen snelheid naar het concert rijden dat Love Fist geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je vanaf de parkeerplaats richting de brede boulevard rijdt en die volgt in de richting van de haven moet je vlak voor het toegangshek keren en dezelfde weg terugrijden. Halverwege, ongeveer ter hoogte van de Pay 'n Spray zul je het bericht krijgen dat de bom ontmanteld is en kun je veilig doorrijden of stoppen. Gaat allemaal vanzelf dus.....maar hou je snelheid, stop voor niets en zorg dat je niets raakt. Dan komt alles goed :Y

Edit...verloren van Baffie....nou ja, dat is ook niet voor niets de VC-Kenner van het forum en dus geen schande :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb zo ook m'n goede kanten. Ik zal maar niet op gaan noemen waarvan het allemaal geen schande zou zijn als ik van jou zou verliezen hier op het forum. Maarja, ik heb ook een punt waar ik goed in ben.

Dus nog even duidelijk: Die bom wordt na een tijdje onschadelijk gemaakt, blijf gewoon rijden. Trek je niets aan van het geschreeuw van Love Fist en ga daarna naar het concert.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het niet nodig om vol gas te rijden hoor. Je moet gewoon een stabiel tempo er in houden, dan is het ook niet zo lastig om andere wagens te ontwijken en de bocht te maken aan het einde van de boulevard bij de haven. Tenminste dat was bij mij zo. Het balkje mag best een klein beetje vol lopen, voordat je in de problemen komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, alleen als je het balkje een beetje vol laat lopen, en je raakt in de problemen, teken je je doodvonnis meteen. Als je volgas rijdt, en je gaat in het midden van de weg rijden tussen Downtown en VicePort, heb je van niemand last, en als je van iemand last krijgt, heb je nog een kleine buffer om het weer goed te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, alleen als je het balkje een beetje vol laat lopen, en je raakt in de problemen, teken je je doodvonnis meteen. Als je volgas rijdt, en je gaat in het midden van de weg rijden tussen Downtown en VicePort, heb je van niemand last, en als je van iemand last krijgt, heb je nog een kleine buffer om het weer goed te krijgen.
Vol gas lijkt me toch echt niet het beste voor deze missie hoor, want zoals gezegd is de kans op botsingen dan wel groter. Bovendien is de bocht in de haven dan lastiger te nemen dan wanneer je gewoon een keurig tempo aanhoudt waardoor 't balkje net niet volloopt. Daarnaast is 't echt niet zo dat de missie volledig mislukt als 't balkje eenmal vol begint te lopen: Zorg voor een goed tempo en als 't balkje een beetje volloopt moet je gewoon een beetje versnellen. Op die manier is de missie echt 't makkelijkst te voltooien.
Link to comment
Delen op andere websites

Vol gas lijkt me toch echt niet het beste voor deze missie hoor, want zoals gezegd is de kans op botsingen dan wel groter. Bovendien is de bocht in de haven dan lastiger te nemen dan wanneer je gewoon een keurig tempo aanhoudt waardoor 't balkje net niet volloopt. Daarnaast is 't echt niet zo dat de missie volledig mislukt als 't balkje eenmal vol begint te lopen: Zorg voor een goed tempo en als 't balkje een beetje volloopt moet je gewoon een beetje versnellen. Op die manier is de missie echt 't makkelijkst te voltooien.

Het is maar hoe je het bekijkt, ik heb er geen moeite mee om volgas te rijden, bij mij lukt dat altijd. Dan heb ik ook de meeste garantie dat het goed gaat, omdat het dan het langst duurt voordat die balk vol raakt. Als je rustig rijdt, en die balk zit de hele tijd vol en leeg te lopen, heb je meer controle over de weg, maar ik vind het irritant als ik de hele tijd op die balk moet letten. Ik denk dat het persoonlijk is, de ene vind het makkelijk om goed op de weg en niet op die balk te letten, de ander let minder op de weg en meer op de balk. Uiteindelijk haal je de missie allebei.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...