Jump to content

Hoe uninstal je SA:MP :bonk:

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraag, hoe uninstal je samp eiglijk ? izdat gewoon verwijderen of heb je daar een uninstalller voor ?

Geplaatst:

Er is nog een andere manier. In je GTA SA mapje zul je een bestandje aantreffen, genaamd 'SAMPUninstall.exe'. Zoals de naam al zegt, is dit de de-installatie van SA-MP. :)

Geplaatst:

Haha, dan is hij al verwijderd. Alle bestanden die je installeer kan je terug zien in Software. Dus SA:MP heb je al verwijderd.

Geplaatst: (bewerkt)

Links van uninstallers kun je niet geven, omdat deze zich op jouw pc bevinden. Een via het forum uploaden is ook weer niet mogelijk, deze zijn nogal groot. Als je niet in het configuratiescherm kunt komen, ben je waarschijnlijk geen beheerder, ik denk dat je ouders wel beheerder zijn, vraag anders die om het te verwijderen. SA-mp is gewoon te vinden in de map die je installeerde, dus daar zou het moeten staan. Verder zou ik het ook niet weten. In programma's hoeft hij niet te staan, een installer biedt soms de mogelijkheid dat niet te doen.

Groeten,

VWOer

@ hieronder: Je moet maar zo denken: 'Vragen zijn erom gesteld te worden, zodat wij ze voor jou kunnen beantwoorden. Als er niet mensen waren die vragen stelden klopt de definitie van forum niet meer'.

-Zo, dat lucht op :)-

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

srr voor dedubbelpost, maar probleem is opgelost, ik had hem idd niet geinstalleerd staan XD sry vr verspillen vn jullie tijd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...