white gangsta Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik heb een vraag, hoe uninstal je samp eiglijk ? izdat gewoon verwijderen of heb je daar een uninstalller voor ? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Start >> Alle Programma's >> San Andreas Multiplayer >> Uninstal. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Dubbelpost. Stoute IK!!!! Bewerkt: 4 januari 2008 door Blizzard Reageren
white gangsta Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 hmm zie ik nergens staan :s Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Configuratie scherm --> Software --> San Andreas Multi Player --> Verwijderen. Reageren
Donwell Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Er is nog een andere manier. In je GTA SA mapje zul je een bestandje aantreffen, genaamd 'SAMPUninstall.exe'. Zoals de naam al zegt, is dit de de-installatie van SA-MP. Reageren
white gangsta Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 ja wtf ik vin die in geen een vn de drie ? weet iemand link vr uninstal bestand ? Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Haha, dan is hij al verwijderd. Alle bestanden die je installeer kan je terug zien in Software. Dus SA:MP heb je al verwijderd. Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 (bewerkt) Links van uninstallers kun je niet geven, omdat deze zich op jouw pc bevinden. Een via het forum uploaden is ook weer niet mogelijk, deze zijn nogal groot. Als je niet in het configuratiescherm kunt komen, ben je waarschijnlijk geen beheerder, ik denk dat je ouders wel beheerder zijn, vraag anders die om het te verwijderen. SA-mp is gewoon te vinden in de map die je installeerde, dus daar zou het moeten staan. Verder zou ik het ook niet weten. In programma's hoeft hij niet te staan, een installer biedt soms de mogelijkheid dat niet te doen. Groeten, VWOer @ hieronder: Je moet maar zo denken: 'Vragen zijn erom gesteld te worden, zodat wij ze voor jou kunnen beantwoorden. Als er niet mensen waren die vragen stelden klopt de definitie van forum niet meer'. -Zo, dat lucht op - Bewerkt: 4 januari 2008 door VWO-er Reageren
white gangsta Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 waarom kan ik hem dan nog openen ? Reageren
white gangsta Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 srr voor dedubbelpost, maar probleem is opgelost, ik had hem idd niet geinstalleerd staan XD sry vr verspillen vn jullie tijd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.