Rubencotjeee Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik heb een vraag hoe kun je downgraden van v1 naar v2? bedankt Rubencotjee Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Van V1 naar V2 moet je deze patch gebruiken: Klik en dan pak je hem uit met WinRAR. Reageren
poep5691 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 wat is nou THE MAJOR nut van die patch(enige wat ik weet is dat the hot coffee ding vergaat) Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Van V1 naar V2 moet je deze patch gebruiken: Klik en dan pak je hem uit met WinRAR. Maar het kan toch niet?! Je kon alleen van v2 naar v1 toch? Unmountable Tijmen Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Er zijn 2 patches. Van V2 naar V1 is 1 daarvan. Daarmee kan je modden. Van V1 naar V2 bestaat ook gewoon. Reageren
Rubencotjeee Geplaatst: 4 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 visser23! ik heb nog een vraag! hoe moet het dan verder?! Rubencotjeee Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Je moet hem wel opslaan op het bureaublad. Dan download je WinRAR. Klik op rechts op het .RAR bestand en klik je op 'Hier Uitpakken' Dan kan je als het goed is op V2 spelen Reageren
Donwell Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Even een klein dingetje; de bestanden die Visser23 geeft, is geen patch, maar het zijn slechts de V2 bestanden. Deze moet je vervangen met de V1 bestanden die je kunt vinden in ...\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\Script. Eenmaal vervangen moet je wel een nieuw spel starten, maar je hebt wel V2. Reageren
K.O. Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 wat is nou THE MAJOR nut van die patch(enige wat ik weet is dat the hot coffee ding vergaat)In versie 1 kun je bestanden aanpassen en toevoegen aan bijvoorbeeld gta3.img. Het is dus mogelijk om te modden. Toen de Hot Coffee Mod gepubliceerd werd, kreeg Rockstar hier nogal wat problemen mee, zodat ze een 2e versie uitbrachten waarin ze het onmogelijk maakten om te modden. Ze hadden bepaalde limieten gesteld voor de grootte van diverse bestanden, waardoor het onmogelijk was te modden. De patch om versie 2 terug te brengen naar versie 1 wordt veel gebruikt door (beginnende) modders. Eenmaal teruggebracht heb je de patch natuurlijk niet meer nodig. Een patch om v1 te updaten naar v2 lijkt me volstrekt onnodig, behalve dat er misschien een paar bugs en glitches zijn uitgevist. Verder amper verschil (aan de buitenkant). Reageren
preshantram Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 THANKS visser123 voor je hulp Reageren
Rubencotjeee Geplaatst: 5 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 nog een vraag! aan visser23 als ik hem vervang doet hij het nog steeds niet!!! bedankt Rubencotjeee Reageren
WackoX Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 Wat doet ''het'' niet? Je begind je post met mag ik een downgrade van v1 naar v2, en nu zeg je opeens hij doet het niet Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 nog een vraag! aan visser23als ik hem vervang doet hij het nog steeds niet!!! Dat komt omdat visser23 de boel verkeerd uitlegt. Die 'patch'(zoals hij hem noemt) is helemaal geen patch. Dat zijn enkel de bestanden voor de savegames. Als je V1 savegames wilt spelen download dan de V1 files. Als je V2 savegames wilt spelen download dan de V2 files. Als je wilt modden download dan de patch.V1 files V2 files de patch V1 en V2 files uitpakken met WinRAR en in '...\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Zet de mappen daar niet neer, maar de bestanden in de mappen. Je hebt nu V1/V2 voor savegames. De patch opstarten, op 'Next' drukken, GTA San Andreas map kiezen, weer een paar keer op 'Next' drukken. De patch zal zijn werk doen. Je hebt V1.01 voor modden. Dit is het complete verhaal, wat klopt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.