Jump to content

Help!

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals de titel luid, ik kan niks meer bij mn favo's zetten

Weet iemand wat dit is ?

alvast bedankt, m.v.g peter

Geplaatst:

Het kan zijn dat je teveel sites hebt opgeslagen, verwijder er een paar die je niet meer gebruikt en probeer het nog eens. Succes. ;)

Geplaatst:

nee het werkt nog steeds niet, ik heb een harde schijf van over de 280 gb, dus zo snel zou die niet volraken denk ik

Geplaatst: (bewerkt)

DenkaanHenk heeft het ook niet over de schijf zelf, denk ik, maar over de map van je favorieten. Deze map kun je overigens vinden op, in mijn geval, C:\Documents and Settings\Chiel\Favorieten. In jouw geval moet je 'Chiel' vervangen door je eigen gebruikersaccount, aangezien mijn account Chiel heet. ;) Dus het zou er zo uit moeten zien:

C:\Documents and Settings\[Jouw naam]\Favorieten

Deze is slechts voor IE, als ik me niet vergis, met FF moet ik zelf ook nog eventjes uitzoeken waar ik mijn favorieten kan aanpassen. ;)

Edit@hieronder:

Bedankt, het verwijderen wist ik niet, het toevoegen wel. :)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
DenkaanHenk heeft het ook niet over de schijf zelf, denk ik, maar over de map van je favorieten. Deze map kun je overigens vinden op, in mijn geval, C:\Documents and Settings\Chiel\Favorieten. In jouw geval moet je 'Chiel' vervangen door je eigen gebruikersaccount, aangezien mijn account Chiel heet. ;) Dus het zou er zo uit moeten zien:

C:\Documents and Settings\[Jouw naam]\Favorieten

Deze is slechts voor IE, als ik me niet vergis, met FF moet ik zelf ook nog eventjes uitzoeken waar ik mijn favorieten kan aanpassen. ;)

Heel simpel: boven zie je in het Nederlands 'Bladwijzers'. In het Engels: Bookmarks (oke ik ben het kwijt, iets met book).

Klik daarop. Nu kun je als je een op een leuke website bent zoals deze, hem toevoegen in je favoriten. Dit doe je door:

In het Nederlands: 'Bladwijzer voor deze pagina maken..'

In het Engels: 'Bookmark (ofzo..) this page..'

Als je zo doorgaat heb je een hele lijst met je favoriten. Klik je nog een keer op 'Bladwijzers' of 'Bookmarks', dan zie je er heel veel. Klik dan met je rechter muisknop op een website die je niet meer in je favorieten lijst wilt hebben.

@peter99

Kan je aangeven wat je precies krijgt? Krijg je een foutmelding? Voeg je die website toe en hij staat er gewoon niet op?

Het lijkt me ook handiger als je even zegt met welke browser je werkt.

Gangsta, :clown:

Geplaatst:

Na een kleine opruiming op mn schijf is het weer mogelijk, maar bij mn vaders oude barrel computer heeft ie er ongeveer 500 favo's op, waarom werkt dat bij mij dan niet ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...