Donwell Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik heb eventjes een paar C4D renders gezocht op internet, en ik heb er, samen met een andere render, het volgende eruit weten te krijgen: Ikzelf vind hem goed gelukt. Wat vinden jullie ervan? Reageren
Heroix Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ik vind hem niet zo geslaagd. Achtergrond is veel te druk, en de kleuren gaan niet zo goed samen. Dat zorgt er ook voor dat de render niet goed is ingeblend. Tekst vind ik ook slecht geplaatst, en totaal niet bij de rest passen. Wat ik je aanraad is om altijd eerst zwart op wit, of wit op zwart te brushen, en dan pas je kleuren geven met CTRL+B. En de render kun je goed laten inblenden door ook ineens de layer van die render mee kleur te geven. Reageren
Hackman Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 de render past er niet bij vind ik (had liever een witte bokito gedaan ofso ). het is een beetje donker en de tekst zit een beetje op de verkeerde plek Reageren
M4X Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Leuke sig hoor, het geheel ziet er prima uit. De C4D's zijn goed in de sig verwerkt, ondanks dat de kleuren wat te fel zijn. Om te beginnen zou ik de C4D layer op 'overlay' zetten of de opacity iets verlagen, of de kleur veranderen. Ook is het belangrijk dat ze wat meer aansluiten op de render, want op deze manier vloekt dat blauwe een beetje. Verder is de tekst wel weer leuk gedaan, de plaatsing is goed en de kleuren passen redelijk goed bij het geheel. Voor de rest zou ik alleen nog wat veranderen aan de border, die vind ik net iets te licht. Maargoed, al met al toch een goede sig 76% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.